March 13, 2012

ေတာင္ၾကီးျမိဳ႔မွ ႏွဳတ္ဆက္ပါျပီ

နံက္စာ စားျပီးတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ မနက္ ၁၀နာရီခြဲေလာက္ ရွိေနပါျပီ။ ဒါနဲ႔ က်ေနာ္တို႔လည္း ၾကိဳးတံတားဘက္ကို ထြက္လာခဲ့ၾကပါတယ္။ ၾကိဳးတံတားကေန က်ေနာ္တို႔ ကေလာကို လိုင္းကားစီးျပီ သြားမယ္လို႔ စဥ္းစားလိုက္ပင္မဲ့ ကေလာကို ေရာက္မဲ့ အခ်ိန္ကို တြက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အခ်ိန္ကုန္ လူပန္းျဖစ္မွာ ဆိုးတာေၾကာင့္ ကားဆရာဦးေလးကို ေတာင္ၾကီးကေန ကေလာကို ဆင္းရင္ ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲ ေမးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ေလးေသာင္းေလာက္ေတာ့ေပးရမယ္ဆိုတာေၾကာင့္ ကားဆရာဦးေလးကိုပဲ ကေလာထိ ကားဆက္ငွားထားလိုက္ပါတယ္။ ၾကိဳးတံတားမွာ ဓါတ္ပံုရိုက္လို႔ျပီးရင္ က်ေနာ္တို႔ ကေလာကို ဆက္ဆင္းပါေတာ့မယ္။

ေတာင္ၾကီး ရႈခင္းသာၾကိဳးတံတား

ပန္းျခံထဲမွာ


 တက္လာတုန္းက ရိုက္ရမဲ့ပံုပါ။ သို႔ေသာ္ က်ေနာ္တို႔ ေတာင္ၾကီးကို ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္က မနက္အေစာၾကီး ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ျပန္ဆင္းတဲ့ အခ်ိန္ၾကမွ ေပါင္းျပီး ရိုက္လိုက္ရပါတယ္။


၁၁နာရီ ေက်ာ္ ၁၂ေလာက္မွာ ေတာင္ၾကီးျမိဳ႔ကေန က်ေနာ္တို႔ စတင္ထြက္လာခဲ့ပါျပီ။  ေအးခ်မ္းလွတဲ့ ျမိဳ႔ေပၚကေန ဆင္းလာခဲ့ၾကပင္မဲ့ အေႏြးထည္ မာဖလာကေတာ့ မခၽြတ္ရေသးပါဘူး။ ေတာင္ၾကီးေရာက္မွ သတိတစ္ခုရသြားတယ္။ က်ေနာ္ မတက္ခဲ့ရတဲ့ ေတာင္ၾကီး တကၠသိုလ္ ဘက္ကို မသြားျဖစ္လိုက္ခဲ့ဘူး။ ၂၀၀၀ခုႏွစ္ေလာက္က ေတာင္ၾကီးတကၠသိုလ္မွာ အေဝးသင္ သမိုင္းေမဂ်ာနဲ႔ ေက်ာင္းတက္ေရာက္ခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ တက္ခြင့္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာပဲ ရန္ကုန္မွာ အလုပ္လုပ္ေနျပီး ျဖစ္တာေၾကာင့္ ရန္ကုန္မွာ ပဲ တက္ဖို႔ စီစဥ္ရပါေတာ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္ ေတာင္ၾကီးကိုလာျပီး ေက်ာင္းေျပာင္းလာလုပ္ရပါတယ္။ အဲဒီတစ္ေခါက္ပဲ က်ေနာ္ ေတာင္ၾကီးတကၠသိုလ္ထဲကို ေရာက္ဖူးလိုက္တယ္။ အမွတ္တရ ျဖစ္ေနမဲ့ ေနရာေလးကို သတိရလိုက္ပင္မဲ့ က်ေနာ္တို႔ ငွားလာတဲ့ ကားကေတာ့ ေတာင္ေအာက္ေရာက္လို႔ ေနခဲ့ပါျပီ။

ဟဲဟိုးကို ေရာက္ေတာ့ က်ေနာ္ အမွတ္မထင္ပဲ သတိရလိုက္မိတာကေတာ့ က်ေနာ္ ၈တန္းေက်ာင္းသာဘဝတုန္းက အတန္းပိုင္ဆရာမနဲ႔ အတူခရစၥမတ္ ကေလာကို လိုက္လာဖူးပါတယ္။ ကေလာကိုေရာက္ေတာ့ ဘုရားေက်ာင္းကအဖြဲ႔ေတြ ေတာင္ၾကီးတက္ျပီး ကယ္ရယ္ဆင္ဂင္း သြားဆိုၾကမယ္ဆိုလို႔ က်ေနာ္ လိုက္လာခဲ့တယ္။ ဟဲဟိုးက အသိအိမ္မွာ ညေနစာ စားခဲ့ၾကတာ၊ ဟဲဟိုုးကေနေတာင္ၾကီးကို တက္ေတာ့ တစ္လမ္းလံုး သီခ်င္းေတြ ဆိုခဲ့ၾကတာကို အမွတ္သြားရေနမိပါတယ္။ 

မထင္မွတ္ပဲ ဒီျမိဳ႔အဝင္မုဓ္ဦးကိုေတြ႔ေတာ့ က်ေနာ့္ကို ကားဆရာဦးေလးက အခ်ိန္ရေသးတာပဲ အင္းေလး သြားလည္ၾကပါလား။ ဒီကေနသြားရင္ သိပ္မေဝးေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ သြားမဲ့ အစီအစဥ္ထဲမွာ အင္းေလးသြားမဲ့ အစီအစဥ္မပါပါဘူး။ ဒါနဲ႔ ဦးေလးကို ကားခ ဘယ္ေလာက္ထပ္ေပးရမလဲ၊ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ေပးရမလဲလို႔ ေမးၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကားခက တစ္ေသာင္းခြဲပဲ ေပးပါတဲ့။ အခ်ိန္ကေတာ့ ေန႔လည္ ၃နာရီခြဲေလာက္ အေရာက္ျပန္လာခဲ့ရင္ ကေလာကို ၅ နာရီ ၆ နာရီေလာက္ ျပန္ေရာက္နိုင္တယ္။ အခ်ိန္ရယ္ေငြရယ္ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မဆိုးဘူး။ မသြားဘူးဆိုရင္လည္း မေရာက္ေတာ့ဘူး။ က်ေနာ္ကေတာ့ ေရာက္ဖူးေနေတာ့ ကိစၥမရွိဘူး။ က်ေနာ္နဲ႔ တူတူပါလာတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက မေရာက္ဖူးေတာ့ သူ႔ကိုေမးၾကည့္ခ်င္ေသးတာေၾကာင့္ ကားကိုရပ္ခိုင္းလိုက္ရပါတယ္။ 

သူငယ္ခ်င္းကလည္း လမ္းေက်ာသင့္ေနတာေၾကာင့္ သြားမယ္ဆိုျပီး က်ေနာ္တို႔ မထင္မွတ္ပဲ အင္းေလးကို ေရာက္သြားခဲ့ၾကျပန္ပါတယ္။ အင္းေလးမွာ ရိုက္ခဲ့တဲ့ ဓါတ္ပံုေတြကို ေနာက္ပိုစ့္တစ္ခု အေနနဲ႔ ေဖၚျပေပးသြားပါအံုးမယ္။ 

ေလးစားစြာျဖင့္
ရီနိုမာန္ 

No comments: