February 16, 2017

အေဖတူသား

ငယ္ငယ္က ၾကားဖူးေနက် စကားေလး တစ္ခြန္းရွိတယ္။ အေဖတူ သမီး၊ အေမတူ သား ခ်မ္းသာတယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္တုန္းကေပါ့။ ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႔ေတြ႔ ေတြ႔လိုက္တာနဲ႔ နိုင္လင္းက အေမတူ သားေလးပဲ။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္၌ကလည္း အေမနဲ႔ပဲ တူခ်င္ေနခဲ့တာ။ ကၽြန္ေတာ္ သိတတ္နားလည္ျပီး အရြယ္ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္နားမွာ အေမတစ္ေယာက္ထဲ ရွိေနခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘဝမွာ အေမတစ္ခု သားတစ္ခု ေနလာခဲ့တာ ေနသားက်ေနပါျပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ဆင္းရဲမွာ အလြန္ေၾကာက္ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႔ေန႔ ခ်မ္းသာတဲ့ လူတစ္ေယာက္ ျဖစ္လိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္ေနခဲ့တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားဖူးေနတဲ့ ဒီစကားေလးတစ္ခြန္း ( အေမတူ သား ခ်မ္းသာတယ္)ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တစ္ေန႔ေတာ့ ခ်မ္းသာလာလိမ့္မယ္လို႔ ယံုၾကည္ေနခဲ့တယ္။ ခုခ်ိန္ထိလည္း ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္ေနတုန္း။ ဓါတ္ပံုေတြ ျပန္ၾကည့္လိုက္တိုင္းလည္း ကၽြန္ေတာ္ဟာ အေဖနဲ႔ တစ္စက္ကေလးမွ မတူဘူးဆိုတာကို လက္ခံေနမိတယ္။

အေဖကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔နဲ႔ ခြဲသြားခဲ့တာ ႏွစ္ေတာ္ေတာ္ေလး ၾကားသြားခဲ့ပါျပီ။ အေဖမရွိလို႔ ဘာမွ မျဖစ္ဘူးလို႔ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကို ကၽြန္ေတာ္ အျမဲပံုသြင္းခဲ့တယ္။ အေဖနဲ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ မတူခ်င္ဘူး။ အေဖနဲ႔ တူရင္ ကၽြန္ေတာ္ မခ်မ္းသာေတာ့မွာကို ကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္ေနမိတယ္။ အေမနဲ႔ပဲ က်ေနာ္ ဇြတ္အတင္း တူဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးစားခဲ့တယ္။ အေဖနဲ႔ မတူခ်င္သလို၊ အေဖ့လိုမ်ိဳးလည္း က်ေနာ္ မျဖစ္ခ်င္ဘူး။ အေဖနဲ႔ မတူခ်င္တဲ့ စိတ္ကပဲ ကၽြန္ေတာ္ကို အလုပ္လုပ္ခ်င္တဲ့ စိတ္ေတြ ျဖစ္ေပၚေစခဲ့တာကို ေနာက္ပိုင္းမွ ကၽြန္ေတာ္ အလိုလို သိလာခဲ့ရတယ္။ အေဖဆိုတဲ့ မသိစိတ္တစ္ခုက ကၽြန္ေတာ့္ကို လမ္းေၾကာင္းမွန္ထဲကို ပို႔သြင္းေပးခဲ့တယ္။ 

အျမဲတမ္းလိုလို အေဖဟာ ကၽြန္ေတာ္ဘဝအတြက္ မလိုအပ္ဘူးလို႔ ပံုသြင္းထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ့စိတ္ေတြဟာ အေဖ ေလာကၾကီးက ထြက္သြားတဲ့ တစ္ေန႔မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘဝရဲ့ ဆံုးရွံဳးမႈေတြတိုင္းမွာ တစ္ခါမွ မက်ခဲ့ဖူးတဲ့ မ်က္ရည္ေတြဟာ တားဆီးလို႔ မရေအာင္ျဖစ္ခဲ့ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ လူေရွ့သူေရွ့မွာ မငိုခဲ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ငိုေနတာကို ဘယ္သူ႔ကိုမွ မျမင္ေစခ်င္ခဲ့ဘူး။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ့္ကို အသည္းမာတဲ့ေကာင္လို႔ ေျပာၾကတဲ့ အထိခံခဲ့ရတယ္။ ဒါပင္မဲ့ ဘယ္သူမွ မသိတဲ့ အခ်ိန္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ငိုေနခဲ့ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ့ ပါးျပင္ေပၚ စီးက်လာတဲ့ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔အတူ အေဖက သူမရွိေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ဘာဆက္လုပ္ရမယ္ဆိုတာ ေျပာျပေနခဲ့တာ ဘယ္သူမ်ားသိနိုင္မွာလဲ။

ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြသာ က်ေနခဲ့တာ။ ခုခ်ိန္ထိ အေဖနဲ႔ တူခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလး တစ္စက္ကေလးမွ မျဖစ္ခဲ့ေသးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေန႔ ခ်မ္းသာလာလိမ့္မယ္ ဆိုတဲ့ ခံယူခ်က္နဲ႔ အလုပ္ေတြကို လုပ္လာခဲ့တာ ၁၀ႏွစ္ေတာင္ ေက်ာ္ေတာ့မယ္။ အသက္အရြယ္အရဆိုရင္လည္း လူလတ္ပိုင္းထဲေရာက္ေနျပီ။ ဖခင္တစ္ေယာက္ရဲ့ ခံစားခ်က္မ်ိဳးရွိေနပင္မဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အေဖနဲ႔ လံုးဝ မတူခ်င္ေသးဘူး။ ဒါပင္မဲ့ တစ္ေန႔မွာေတာ့ ဖခင္တစ္ေယာက္ရဲ့ ရင္ကို အစိမ္းသက္သက္ခြဲ ေစမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္သားငယ္ရဲ့ စကားကို ၾကားလိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ အေဖ့ကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္ပါလားဆိုတာ သိလိုက္ရတယ္။

ကၽြန္ေတာ္ ဧည့္ခန္းထဲမွာ သတင္းစာဖတ္ေနတုန္း အျပင္က ျပန္လာတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အမ်ိဳးသမီးနဲ႔ သားငယ္ အိမ္ထဲအေရာက္မွာေတာ့ ..... ေမေမ့ စကားဆို နည္းနည္းမွ နားမေထာင္ဘူး..... သား လုပ္ခ်င္ရာ သားလုပ္တယ္.... မင္း အေဖနဲ႔ တစ္ပံုစံတည္းပဲ.... ကၽြန္ေတာ့္အမ်ိဳးသမီးဆီက ဒီစကားထြက္လာအျပီးမွာေတာ့.....

သား ..... ေဖေဖ နဲ႔ မတူခ်င္ပါဘူးဗ်ာ...... ကၽြန္ေတာ္ ၾကားလိုက္ရတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားတဲ့ သတင္းစာ ၾကမ္းျပင္ေပၚ ျပဳတ္က်သြားတဲ့ အထိေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေငးငိုင္သြားခဲ့ရပါတယ္။

ဝ႗္ဆိုတာ ေနာက္ဘဝ မကူးဘူးဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ နားလည္သေဘာေပါက္သြားခဲ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ့္တုန္းက အေဖ့ေရွ့မွာ အေဖနဲ႔ မတူခ်င္ပါဘူးဆိုတဲ့ စကားမ်ိဳးကို မေျပာျဖစ္ခဲ့ပင္မဲ့ အျမဲတမ္းလိုလိုေတာ့ အေဖနဲ႔ မတူခ်င္ခဲ့တာ အမွန္ပါ။ 

ခုေတာ့ အေဖနဲ႔ မတူူခ်င္တဲ့ အေဖ့သားမွာ သားလိုပဲ အေဖနဲ႔ မတူခ်င္တဲ့ သား တစ္ေယာက္ ရွိေနျပီ ဆိုတာ ေျပာျပလို႔ရရင္ ေျပာျပခ်င္မိပါေတာ့တယ္ အေဖရယ္။


ေလးစားစြာျဖင့္
ရီနိုမာန္   

No comments: