March 6, 2017

ဘဝေတြက ခါးတယ္

အခန္း   ( ၁ )


လာ.. ညီမေလး ထိုင္... အစ္ကိုတို႔က ညီမေလး မလာေတာ့ဘူးထင္ေနတာ....

ခ်ိန္းထားတဲ့အခ်ိန္ထက္ ႏွစ္နာရီေတာင္ ေနာက္က်တာဆိုေတာ့ေလ.... ေနာက္တစ္နာရီေလာက္မွ ညီမေလး မလာေတာ့ဘူးဆိုရင္ အစ္ကိုတို႔လည္း အျပင္သြားေတာ့မလို႔.... 

ကဲ ... ခုေတာ့ ညီမေလး ေရာက္လာျပီးဆိုေတာ့ ေျပာထားတဲ့အတိုင္းပဲ မိတ္ကပ္စလိမ္းလိုက္ၾကရေအာင္....

ကၽြန္မ နာမည္က သင္းသင္း။ အလုပ္က အေရာင္းဝန္ထမ္း။ အိမ္မွာက အေဖရယ္၊ အေမရယ္၊ ညီမေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေမာင္ေလး တစ္ေယာက္ ရွိတယ္။ အေဖက ဆိုက္ကားနင္းတယ္။ အေမကေတာ့ အဝတ္လိုက္ေလွ်ာ္တယ္။ညီမေလးႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေမာင္ေလးကေတာ့ ေက်ာင္းေနတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ ၈တန္းနဲ႔ေက်ာင္းထြက္ျပီး အိမ္စရိတ္ရဖို႔ အေရာင္းဝန္ထမ္း အလုပ္ကိုလုပ္ေနတာ။ ၈တန္းေအာင္ေလာက္နဲ႔ အလုပ္ရဖို႔ ဒီေခတ္ျကီးထဲမွာ မလြယ္မွန္း ကၽြန္မသိပါတယ္။ ဒီအေရာင္းဝန္ထမ္း အလုပ္ရဖို့ ကၽြန္မတို႔လမ္းထဲက အစ္မတစ္ေယာက္ရဲ့ အကူအညီနဲ႔ ရခဲ့တာ။ 

ညီမေလး...... အသံလာရာကို ကၽြန္မလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကၽြန္မေရွ႔ကို စာအိတ္ေလး တစ္အိတ္ ထိုးေပးလာတယ္။

ဒါ... ဒီေန႔အတြက္ ညီမေလး လုပ္အားခ ငါးေသာင္း ......

ကၽြန္မ စာအိတ္ကို ကိုင္ျပီး ဝမ္းသာလြန္းလို႔ လက္ေတြေတာင္ တုန္ေနတယ္။ ဒါပင္မဲ့ ကၽြန္မ အိမ္ျပန္ေနာက္က်လို႔ မျဖစ္ဘူး။ အခ်ိန္ကေကာ အစ္ကိုလို႔ ကၽြန္မ လွမ္းေမးလိုက္ေတာ့.......

အမ်ားဆံုး ျကာ ၂ နာရီေလာက္ပဲ ညီမေလး...... ဘာမွစိတ္မပူနဲ႔ အြန္လိုင္းမွာ အစ္ကိုတို႔ ေျပာထားတဲ့ အတိုင္းပဲ... ဘာမွမေျပာင္းလဲဘူး....... ညီမေလးလည္း စိတ္ထဲ ဘာမွ စိုးရိမ္မေနနဲ႔..... ဟုတ္ျပီလား......

ဘာပဲေျပာေျပာ ကၽြန္မလက္ထဲ ပိုက္ဆံ ရေနခဲ့ျပီ။ ကၽြန္မေပ်ာ္တယ္။ အိမ္မွာ လိုအပ္တဲ့ အိမ္စရိတ္ကို ကၽြန္မနိုင္သေလာက္ ပိုကူညီနိုင္ေတာ့မယ္။ ဒီပိုက္ဆံေတြ ဘယ္ကရလဲလို႔ အေမ ေမးရင္ ဒုကၡ...။ ကၽြန္မ ဘယ္လို ျပန္ေျဖရမလဲ။ သူငယ္ခ်င္းဆီက ေခ်းခဲ့တယ္လို႔ပဲ ေျပာလိုက္မယ္။ ဒါဆို အေမယံုသြားနိုင္တယ္။ ဒီလိုပဲ ခဏခဏ ကၽြန္မ ေခ်းေပးေနက်ဆိုေတာ့....။

ညီမေလး အဆင္သင္ျဖစ္ရင္ ရိုက္လိုက္ၾကရေအာင္...... ေတာ္ၾကာ ၂ နာရီေက်ာ္သြားလို႔ အပိုခ်ိန္အတြက္ ထပ္ေပးေနရအံုးမယ္.......ဟားဟားဟား

ဟာ မဟုတ္တာပဲ အစ္ကိုရယ္ ရပါတယ္....... ....။

ကၽြန္မ ခုမွပဲ စိုးရိမ္ေနတဲ့ စိတ္ကေလး နည္းနည္း သက္သာရာ ရလာခဲ့တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္မမသိတဲ့ တစိမ္း ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္ ခ်ိန္းတဲ့ဆီကို သြားရင္ေကာင္းမလား မသြားရင္ေကာင္းမလား လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္နာရီေလာက္ကအထိ  ေဝခြဲမရျဖစ္ေနခဲ့တာ။ ဒါမဲ့ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ သြားၾကည့္လိုက္မယ္ဟာ...။ အေျခအေန သိရတာေပါ့။ အလုပ္ကလည္း ေန႔တပိုင္း ခြင့္ယူထားျပီးျပီ။ ေပးထားတဲ့ လိပ္စာအတိုင္း လာသာလာခဲ့ရတာ။ ဟုတ္ပါ့မလား အဆင္မွေျပပါမလား။ တစ္ခုခုဆို ဒုကၡလို႔ ေတြးေနခဲ့တဲ့ ကၽြန္မစိတ္ေတြ အခုလို အလုပ္ရွင္ အစ္ကိုရဲ့ စေနာက္သံ ျကားလိုက္ရမွပဲ ဟင္းခ်နိုင္ေတာ့တယ္။

ကဲ.... ညီမေလး ဒီေန႔ လာတာ ေနာက္က်တာက လြဲရင္ အားလံုးအဆင္ေျပတယ္..... ညီမေလး မ်က္ႏွာနဲ႔ အစ္ကိုလိုခ်င္တဲ့ ပံုစံနဲ႔ ကိုက္တယ္.... အစ္ကိုတို႔ ပစၥည္းက အခုမွ ေစ်းကြက္ထဲ စဝင္မွာဆိုေတာ့ အခ်ိန္ေတာ့ နည္းနည္းေပးရအံုးမယ္......

ပစၥည္းအသစ္ေတြ ထပ္ေရာက္လာရင္ ညီမေလးကို ထပ္ျပီး ဆက္သြယ္လိုက္မယ္... ကူညီေပးအံုးေနာ္.....

ဟုတ္ အစ္ကို စိတ္ခ်ပါ........ အဲဒါဆို ကၽြန္မကို ျပန္ခြင့္ျပဳပါအံုးေနာ္.......

ေကာင္းပါျပီဗ်ာ ထပ္ေတြ႔မယ္ ညီမေလး...........

ကၽြန္မ ခုနက စာအိတ္ေလးကို ပိုက္ဆံအိတ္ထဲ ထည့္ျပီး လာတုန္းကပါလာတဲ့ ဆြဲျခင္းကို.ယူျပီး ေလးလႊာကေန ဆင္းလာခဲ့လိုက္တယ္။ လကုန္ရက္တိုင္း ပံုမွန္လစာ ရွိေနပင္မဲ့ မေလာက္မငျဖစ္ေနတာ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္အသိပါ။ အေဖရယ္၊အေမရယ္ ကၽြန္မရယ္ သံုးေယာက္ေပါင္းဝင္ေငြက အိမ္သံုးစားဝတ္ေနေရးနဲ႔ အငယ္သံုးေယာက္ရဲ့ ေက်ာင္းစရိတ္နဲ႔တင္ လည္ေနတာ။ အေဖ့ကိုလည္း သနားတယ္။ အေမ့ကိုလည္း သနားတယ္။ အေဖနဲ႔အေမ ပင္ပန္းေနၾကျပီ။ ဒါပင္မဲ့ ကၽြန္မလည္း ဘယ္လိုမွ မကူညီနိုင္ဘူး။ ကူညီခ်င္တဲ့ စိတ္ပဲ ရွိေနခဲ့တာ။ ကၽြန္မခြန္ကၽြန္မအားနဲ႔ ပိုက္ဆံမ်ားမ်ားလည္း မရွာနိုင္ခဲ့ဘူး။ ခုေတာ့ ၂နာရီေလာက္ကေလး အလွဓါတ္ပံု ရိုက္ေပးလိုက္တာနဲ႔ ငါးေသာင္း ေတာင္ရတယ္။ ေနာက္တစ္ေခါက္ အလုပ္ျမန္ျမန္ေပၚပါေစလို႔ ကၽြန္မ ဆုေတာင္းေနလိုက္မိတယ္။ 

အဲဒီေန႔က ကၽြန္မ အိမ္ကို ဆီဖုထမင္းေၾကာ္ ပြဲၾကီးႏွစ္ပြဲ ဝယ္သြားလိုက္တယ္။ အေဖရယ္ အေမရယ္ အငယ္ေလးသံုးေယာက္ထိုင္ျပီး ျမိန္ေရရွက္ေရ စားေနျကတာကို ၾကည့္ေနရတာနဲ႔တင္ ကၽြန္မ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရပါတယ္။

ဘာပဲေျပာေျပာ ဒီေန႔ လုပ္ခဲ့တဲ့ ကၽြန္မရဲ့ လုပ္ရပ္ကို ကၽြန္မေက်နပ္တယ္။ ပူပင္ေနတဲ့ စိတ္ကေလးရွိေနပင္မဲ့ အဆင္ေျပေျပ ျဖတ္သန္းနိုင္ခဲ့တဲ့ အတြက္လည္း ကၽြန္မ ဝမ္းသာေနမိတယ္။ ဒီအလုပ္ကေလးသာ ပံုမွန္ရွိေနခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတို႔ အိမ္ကေလးမွာ ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ပိုေကာင္းသြားမွာလို႔ ကၽြန္မေတြးေနမိတယ္။     
( ဆက္ရန္)
ရီႏိုမာန္

1 comment:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ဒီမွာသူငယ္ခ်င္းေတြအမ်ားေတြ႔ရလုိ႔ ၀င္လည္ရင္းစာဖတ္ခဲ႔တယ္ မျပီးေသးဘူးေနာ္