March 3, 2012

ေတာင္ၾကီး ဖဝါးေအာက္

ျမန္မာျပည္ မျပန္ခင္က ျမန္မာျပည္ ျပန္ေရာက္ရင္ သြားခ်င္တဲ့ ေနရာေလးေတြကို ေရာက္ေအာင္သြားမယ္လို႔ စိတ္ကူးထားခဲ့ပါတယ္။ စိတ္ကူးအတိုင္း သြားခ်င္မိတဲ့ ေနရာေလးေတြကို စာအုပ္တစ္အုပ္မွာ အၾကမ္းခ်ေရးလိုက္ပါတယ္။ ( ေတာင္ၾကီး၊ ကေလာ၊ မႏၱေလးႏွင့္ ျပင္ဦးလြင္) ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပန္တဲ့အခ်ိန္ကလဲ ေဆာင္းရာသီဆိုေတာ့ ခရီးသြားလို႔ အေကာင္းဆံုး အခ်ိန္ပဲ မဟုတ္လား။ သြားခ်င္တဲ့ ေနရာေတြကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ မႏၱေလးကလြဲရင္ အားလံုးေအးခ်မ္းလြန္းလွတဲ့ ေနရာေတြၾကီးပဲ။ ေဆာင္းတြင္းဆိုေတာ့ မႏၱေလးလည္း ပူလြန္းပင္မဲ့ ေအးသင့္သေလာက္ေတာ့ ေအးမွာပါပဲ။

ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ မျပန္ခင္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္နဲ႔ ခ်ိတ္မိသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပတဲ့ ေနရာေတြကို သူကိုယ္တိုင္ကလည္း မေရာက္ဖူးေသးတာေၾကာင့္ သြားခ်င္တယ္ဆိုတာေၾကာင့္ အဆင္သင့္ ျဖစ္သြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းႏွစ္ေယာက္ တစ္ေယာက္ကို ၁၀သိန္းႏွဳန္းနဲ႔ သံုးမယ္လို႔ အၾကမ္းဖ်င္း တြက္ထားလိုက္ၾကပါတယ္။ အမွန္တကယ္ ထင္ထားသေလာက္ မကုန္တာ ခရီးလမ္း တစ္ဝက္မွာတင္ သိေနခဲ့ပီး ျဖစ္ပါတယ္။

ကၽြန္ေတာ္က ဇန္နဝါရီလ (၆) ရက္ေန႔မွာ ျမန္မာျပည္ကို ျပန္ေရာက္ႏွင့္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အတူသြားမဲ့ သူငယ္ခ်င္းက ဇန္နဝါရီလ (၁၈) ရက္ေန႔ ေန႔လည္ ၁၂ ေလာက္မွ ရန္ကုန္ကို စင္ကာပူကေန ျပန္ေရာက္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ့ ေက်ာပိုးအိတ္ ခရီးစဥ္ကို လည္း  ဇန္နဝါရီလ ၁၈ ရက္ေန႔ ညေန သံုးနာရီမွာ စတင္လိုက္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္း မေရာက္ခင္ တစ္ရက္က ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္ကို ၾကိဳေရာက္ေနခဲ့ပါတယ္။ ကားးလက္မွတ္ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္ ေရာက္တဲ့ ေန႔မွာပဲ ၾကိဳဝယ္ထားလိုက္တယ္။ ရန္ကုန္ - ေတာင္ၾကီး ကားလက္မွတ္ခ ( ၁၀၉၀၀) က်ပ္ေပးရပါတယ္။ 
ရန္ကုန္ - ေတာင္ၾကီး ကား
         ညေနသံုးနာရီမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ခရီးစဥ္ကို ေရႊေတာင္ရိုး ခရီးသြားယာဥ္ ႏွင့္စတင္ထြက္လာခဲ့ပါတယ္။ စစထြက္ခ်င္းမွာပဲ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အတူသြားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းက အိပ္ျပီး လိုက္ပါလာခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ကလည္း ရန္ကုန္က ထြက္ထြက္ခ်င္းေတာ့ မအိပ္ပဲ ေနနိုင္ပင္မဲ့ ကားေပၚေရာက္ရင္ အိပ္တက္တဲ့ အက်င့္ေၾကာင့္ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့ပါတယ္။



ဒီေနရာအေရာက္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ့ ညလယ္စာကို သံုးေဆာင္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ သို႔ေသာ္ ညေနကားမထြက္ခင္မွ စားထားခဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဘာမွေကာင္းေကာင္း မစားျဖစ္ခဲ့ပါဘူး။ ဆိုင္ရဲ့ အျပင္အဆင္နဲ႔ေနရာေလးကို သေဘာက်မိလို႔  ဓါတ္ပံုရိုက္ျဖစ္သြားျခင္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ရွိလွတာေၾကာင့္ သေဘာက်မိသလို၊ ငါတို႔ ျမန္မာျပည္မွာလည္း ဒီေလာက္သန္႔ရွင္းသပ္ရပ္ျပီး ဒီဇိုင္းဆန္းဆန္းေလးေတြ ရွိေနတာ အားက်မိျပန္ပါတယ္။

ဇန္နဝါရီလ ၁၉ ရက္ေန႔ မနက္ ၆ နာရီေလာက္မွာ ေအးခ်မ္းလွတဲ့ ေတာင္ၾကီးကို ေရာက္ခဲ့ပါျပီ။ ေအးမယ္ဆိုတာ သိေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ အတြက္ေတာ့ ၾကိဳတင္ယူလာတဲ့ အေႏြးထည္ကို ထုတ္ျပီး ဝတ္လိုက္ယံုပါပဲ။ ျမန္မာျပည္ ျပန္မေရာက္ခင္ စင္ကာပူမွာ ကတည္းက ၾကိဳေျပာထားခဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သူငယ္ခ်င္းကေတာ့ အေႏြးထည္ကို ယူေတာ့ ယူလာပါရဲ့။ ရန္ကုန္ေလဆိပ္အေရာက္မွာ ပူလြန္းလို႔ဆိုျပီး ရန္ကုန္က သူ႔ပစၥည္းအပ္တဲ့ အိမ္မွာ ထားခဲ့တယ္တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳေျပာထားရဲ့နဲ႔ ထားခဲ့ရမလာဆိုျပီး ကၽြန္ေတာ္ ျပံဳးယံုျပံဳးျပီး ၾကည့္ေနလိုက္ပါေတာ့တယ္။ သူက ရွမ္းျပည္ကို အထင္ေသးတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးတဲ့ အတြက္ မသိလိုပဲလို႔ က်ေနာ္ နားလည္လိုက္ပါတယ္။ ရွမ္းျပည္ကို ေရာက္ဖူးတဲ့ သူေတြ၊ ေနဖူးတဲ့ သူေတြကေတာ့ ရွမ္းျပည္ရဲ့ ေဆာင္းရာသီကို ေကာင္းေကာင္းၾကီး သိလိမ့္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။

 ျမစိမ္းေတာင္ ေပၚက ျမင္ရတဲ့ ျမင္ကြင္းေတြပါ။



၁၉ ရက္ေန႔မွာ ေတာင္ၾကီးမွာ မအိပ္ပဲ ကေလာမွာ ဆင္းအိပ္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ေတာင္ၾကီးကို ေရာက္ေရာက္ခ်င္းပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေတာင္ၾကီး - မႏၱေလးကားလက္မွတ္ ကို (၆၀၀၀) ျဖင့္ျဖတ္ရပါတယ္။ ေတာင္ၾကီး ျမိဳ႕အတြင္းမွာလည္း မ်ားမ်ားစားစား လည္စရာ ေနရာ သိပ္မရွိပါဘူး။ အရင္ဆံုး ျမစိမ္းေတာင္ကို သြားခဲ့ၾကတယ္။
 အထြဋ္အထိပ္လာဘသုခေအာင္ခ်မ္းသာ ေစတီေတာ္ၾကီး

 ျမစိမ္းေတာင္ မုဒ္ဦး

ျမစိမ္းေတာင္မွ တဆင့္ ေရႊဘုန္းပြင့္ဘုရား၊ စူ႒ာမုနိေလာက ခ်မ္းသာေစတီေတာ္ ႏွင့္ ေတာင္ၾကီးၾကိဳးတံတား တို႔ကို ဓါတ္ပံုႏွင့္တကြ ေနာက္ပိုစ့္တြင္ ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။ ခရီးစဥ္ တစ္ေလွ်ာက္လံုး ကုန္က်စရိတ္ကိုလည္း ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။ ခုေတာ့ျဖင့္ ေတာင္ၾကီး ဖဝါးေအာက္ ပိုစ့္ေလးကို ဒီမွာပဲ ရပ္နားခြင့္ ျပဳပါလို႔ ေျပာရင္ ေတာင္ၾကီးဖဝါးေအာက္ ပိုစ့္ အပိုင္းဆက္မ်ားကို အျမန္ဆံုး ပိုစ့္တင္နိုင္ေအာင္ အားထုတ္ရင္း.......။


ေလးစားစြာျဖင့္
ရီနိုမာန္

2 comments:

သိဂၤါေက်ာ္ said...

ေတာင္ၾကီး အင္းေလး ကို ျပန္သြားခ်င္ေနတာ.. မသြားျဖစ္ေသးဘူး.. ပံုေတြ အလြမ္းေျပ ၾကည့္သြားပါတယ္...

ေန၀သန္ said...

ေတာင္ၾကီးျမိဳ႕ကို ခ်စ္တယ္... အခြင့္အေရးရွိရင္ ထပ္သြားခ်င္ေသးတယ္...

ခင္မင္လ်က္
ေန၀သန္