January 13, 2010

မအိမ္ကံ (For Jan အပိုင္း - ၃ )

“ေအးေလ၊ မလွအံုကို ရည္စူးၿပီး ဆြမ္းခ်က္ပါေအ။ ဆရာ ေတာ့္ကိုေလွ်ာက္ၿပီး အမွ်ေပး ေ၀ရေအာင္ပါ။ ထူူးဆန္းသယ္ေအ့။ မလွအံုက သိပ္အကင္းပါးသာရယ္။ သူေတြးရင္၊ သူ ေျပာရင္ လြဲခဲသယ္။ အခုလည္း မအိမ္ကံကို တစ္ခုခု ေျပာခ်င္ လို႔မ်ားလား ေက်းဥရယ္”

သည္လိုႏွင့္ ရက္ေတြၾကာလာခဲ့သည္။ ကိုေျပသိမ္းျမင္း ျခံသြားတာ သည္တစ္ေခါက္ ၾကာလြန္းသည္။ ခါတိုင္းဆိုလွ်င္ အာဏာကုန္ ငါးရက္။ အခုက တစ္ပတ္ပင္ ေက်ာ္ၿပီ။ ထေနာင္း တိုင္မွာလား၊ ျမင္းျခံမွာလား။ သူေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ ရြာေတြမွာပဲလား။ မအိမ္ကံ မသိ။ ဆယ္ရက္က ဆယ့္တစ္ရက္ ကူးေတာ့ မအိမ္ကံ ဖိုးကူးကိုလႊတ္ဖို႔ ့ျပင္ရၿပီ။ ထေနာင္းတိုင္မွာ ေနမေကာင္းလို႔ နားေနေရာ့လား။ သည္ဘက္ႏွစ္ေတြမွာ ကုိေျပသိမ္း ပန္းနာရင္က်ပ္ ျဖစ္ခ်င္တာ မအိမ္ကံ သတိထားမိသည္။ ေရခ်ဳိးမွားလို႔ ဒါမွမဟုတ္ ေရခ်ဳိးမ်ားလို႔ကေတာ့ အေအးပတ္ၿပီး ဖ်ားေတာ့သည္။ ဒါမ်ဳိး မၾကာခဏ ျဖစ္ေလ့ရွိ၏။ ကိုေျပသိမ္းကေတာ့ ခပ္ေပေပ။



ခက္တာက ဖ်ားလို႔ ဆိုျပန္ေတာ့လည္း ထေနာင္းတိုင္ကလူ လႊတ္ဖို႔သာ ရွိသည္။ မအိမ္ကံတို႔ သိရမည္။ အိမ္က လွည္းကလည္း လံုး၀မအား။ ဖိုးကူးက ျမင္းႏွင့္ သြားမည္ဆိုေတာ့ ျမင္း ငွား မရသျဖင့္ ႏွစ္ရက္ ထပ္ၾကာ သြားရျပန္၏။ ဆယ့္ေလးရက္ တင္းတင္းျပည့္သည့္ ေန႔က်ေတာ့မွ ဖုိးကူးက အေဖာ္တစ္ေယာက္ ေခၚကာ လိုက္သြားဖို႔ ျပင္ေတာ့သည္။
“ျမင္းျခံက ေမာင္သက္မင္းတို႔အိမ္ အရင္၀င္၊ မင္းႏွမကို အက်ဳိးအေၾကာင္း ေမးခဲ့ဦး။ မေတြ႔ရင္ ထေနာင္းတိုင္ကို ဆက္လိုက္။ ျမန္ျမန္ျပန္ခ့ဲ။ ေက်ာင္းမွာလည္း ပညာ၀န္ တစ္ရက္ လာလို႔ ေမးေနသယ္လို႔ ေျပာျပ။ ခ်က္ခ်င္းေခၚခဲ့”
မအိမ္ကံ မွာတာေတြကို ဖိုးကူးက အေသးစိတ္ မွတ္ေနရသည္။ ဖိုးကူးတို႔ကို ထမင္းခူး ေကြၽးေတာ့ မနက္ ကိုးနာရီထိုးၿပီ။ အ၀တ္အစား ႏွစ္စံုေလာက္ လြယ္အိတ္ေဟာင္းထဲ ထည့္ၿပီး ျမင္းျပင္တုန္း ၀င္း၀ကို လွည္းတစ္စီး ေရာက္လာခဲ့ပါ၏။ လွည္းေပၚမွာ လွည္းသမားက လြဲ၍ မိန္းမသားကခ်ည္း သံုးေယာက္။ ၀င္းတံခါးကို ဖြင့္ရန္ တစ္ေယာက္က လွမ္းေအာ္သည္။
“မအိမ္ကံေရ၊ တံခါးဖြင့္ၾကဦးဟဲ့။ ႀကီးေတာ္တို႔ပါ ထေနာင္းတိုင္က”
ထေနာင္းတိုင္က။ မအိမ္ကံ ၀မ္းသာသြားပါ၏။ ဖိုးကူး သြားေနတာက ဘာပဲေျပာေျပာ ႏွစ္ရက္သံုးရက္ ၾကာႏုိင္ေသးတာ မဟုတ္လား။ ခုေတာ့ ထေနာင္းတုိင္က လုိက္လာၾကၿပီ ဆိုေတာ့ မအိမ္ကံ ေတြးသလို ကိုေျပသိမ္းထေနာင္းတိုင္မွာ လဲေန ရွာၿပီ ထင္၏။ ဘယ္လိုမ်ား ေနရွာပါလိမ့္။ ေတာ္ေတာ္သည္းလို႔ သာလိုက္လာၾကတာ မ်ားလား။ ေက်းဥက ၀ိုင္းတံခါးဖြင့္ေနတာကိုပင္ မေစာင့္ႏုိင္ဘဲ မအိမ္ကံ ၀ုိင္း၀ကို ေျပးထြက္လာခဲ့ သည္။ ဘယ္သူကမွ စကား ႏႈတ္ဆက္ေအာ္လားဟစ္လား မရွိၾက။ မ်က္ႏွာေတြ မႈန္ေနၾကသည္။ အမ်ဳိးသမီးသံုးေယာက္မွာ ကိုေျပသိမ္း၏ႀကီးေတာ္္ ေဒၚႀကီးပံု႔ႏွင့္ ကိုေျပသိမ္း ႏွမ၀မ္းကြဲ ခင္သီတို႔ျဖစ္၏။ က်န္တစ္ေယာက္ကို မအိမ္ကံ မသိ။ ေဒၚႀကီး ပုံ႔က မအိမ္ခုိင္ကို အေပၚထပ္ ေခၚသြားရန္ ေက်းဥကို ေျပာေနေတာ့ မအိမ္ကံ ရင္ေတြ ခုန္ရၿပီ။ ဘုရား ဘုရား။ ကိုေျပသိမ္း ေရာဂါႀကီး ရွာေရာ့လား။ မဟုတ္ခဲ့လွ်င္ လူသံုးေလးေယာက္ လိုက္လာစရာ မရွိ။
“မအိမ္ကံ၊ ငါ့သမီး သူက မစန္းရီတဲ့။ တို႔ျမင္းျခံမွာေတာ့ ေဆြႀကီးမ်ဳိးႀကီးထဲကပဲ။ ညည္းတို႔အိမ္ အ၀င္အထြက္ ရွိတဲ့ ေမာင္ကံႀကီးေမာင္ရဲ႕ မိန္းမ။ ညည္းတို႔ ဘာမွမၾကားေလာက္ ဘူးထင္လို႔ လိုက္လာၾကတာပဲ။ တို႔လည္း သိတာ ႏွစ္ရက္ရွိ ေသးတယ္။ အေျခအေန ေစာင့္နားေထာင္ေနတာနဲ႔ တစ္ရက္ ေနာက္က်သြားတယ္။ မစန္းရီပဲ ေျပာပါေတာ့ေအ”
ေဒၚႀကီးပံု႔က စကား ပရိကံေလာက္သာ ေျပာၿပီး မစန္းရီ ဆိုသူကို စကားအပ္သည္။ မစန္းရီက မအိမ္ကံကို တစ္ခ်ိန္လံုး ၾကည့္ေနရာက ေဒၚႀကီးပံု႔ စကားေၾကာင့္ ဆတ္ခနဲလႈပ္သြား သည္။ မအိမ္ကံကို အားနာ ေနသလိုလို၊ တြန္႔ဆုတ္ေနသလိုလို ျဖစ္ေန၏။
“မအိမ္ကံရယ္လို႔ေတာ့ ကိုကံႀကီးေမာင္ ေျပာေျပာေနတာ ၾကားဖူးပါတယ္ရွင္။ ကိုကံႀကီးေမာင္နဲ႔ ကိုေျပသိမ္းတို႔ကလည္း အင္မတန္ ခင္ၾကတာ မအိမ္ကံလည္း သိမွာပါ။ လိုရင္းကိုေျပာ ရရင္ေတာ့ရွင္ ကြၽန္မလည္း စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ကိုကံႀကီး ေမာင္တို႔ တစ္သိုက္လံုး ေတာခို ၾကၿပီရွင္။ ကြၽန္မကိုေတာင္ မေျပာပါဘူး။ ေနာက္ႏွစ္ရက္ သံုးရက္ရွိမွ ဘုရားပန္းအိုး ေအာက္မွာ ထားခဲ့တဲ့ စာကို ဘုရားပန္း လဲမွ ဖတ္ရလို႔ သိရ တာပါ”
“အိုရွင္ ကိုေျပသိမ္းက ေတာ့ေကာ”

သည္တစ္ခါေတာ့ ေဒၚႀကီးပံုက ၀င္ေျဖသည္။
“ညည္းေယာက်္ားလည္း ပါသြားတာေပါ့ မအိမ္ကံရယ္။ တို႔လည္း စိတ္မခ်မ္းသာၾကဘူး။ သက္ႏွင္းက လူတစ္မ်ဳိးေအ့။ ထားပါေတာ့ေအ အခုတို႔ အဲဒါ လာေျပာတာပဲ။ တို႔လည္း သည္မွာ တစ္ညအိပ္ၿပီး မနက္ေစာေစာ ျပန္မယ္။ မလြတ္မကင္း တာမ်ား ရွိရင္ ဖယ္ရွားထားဦး။ မေတာ္”
မအိမ္ကံ နားလည္လိုက္ၿပီ။ ကိုေျပသိမ္း ဒုတိယအႀကိမ္ ထြက္သြားခဲ့ျပန္ၿပီေကာ။ သည္တစ္ခါလည္း ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေျပာခဲ့ဘဲ ထြက္သြားျခင္းပါလားလို႔ ေတြးေနမိသည္။ မစန္းရီ ဆိုသူလည္း မအိမ္ကံလိုပဲ ရွိရွာပါလိမ့္မည္။ မအိမ္ကံ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အျပစ္မတင္ခ်င္ေတာ့။ ကိုကံႀကီးေမာင္ ေျခ႐ႈပ္ေနတာကိုလည္း ေျပာမေနခ်င္။ မအိမ္ကံ တစ္ကိုယ္လံုး ေျမႀကီးထဲကြၽံ ၀င္သြားေလသလား ထင္မွတ္ ေနမိခဲ့သည္။ ကိုေျပသိမ္းရက္ စက္ေလျခင္း ဆိုသည့္ အသံေတြသာ ေခါင္းထဲမွာ ေျပးလႊားေနပါ၏။ မအိမ္ကံ ဘာလုပ္ရမလဲ။ ေလာေလာဆယ္ ဘာကိုမွ မစဥ္းစားတတ္ႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္ရပါ၏။
ကိုေျပသိမ္း ေျခလွမ္းပ်က္ေနတာ ၾကာၿပီ။ သည္လိုလုပ္ လိမ့္မည္လို႔ေတာ့ မအိမ္ကံ မထင္။ ဂ်ပန္ေတာ္လွန္ေရးတုန္းက တိုင္းျပည္၏ အေရးကိစၥ ဆိုေတာ့ မအိမ္ကံ နားလည္ လက္ခံခဲ့သည္။ ခြင့္လႊတ္ခဲ့သည္။ အခုေကာ ဘာအေရးကိစၥမ်ား ေၾကာင့္ပါလိမ့္။ ေတာသူမ မအိမ္ကံ ႏုိင္ငံေရး ဆိုတာေတြကို ေတာ့နားလည္းမလည္။ သည္တစ္ခါေတာ့ ခြင့္မလႊတ္ခ်င္ ေတာ့ၿပီ။
“ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္မ ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ဘာလုပ္ရမယ္ ဆိုသာ စဥ္းစားခ်င္ပါေသးသယ္။ မစန္းရီကိုလည္း ေက်းဇူးတင္ပါသယ္။ ကြၽန္မမွာေတာ့ လွည္းသံၾကားတိုင္း ေမွ်ာ္၊ စက္ဘီးသံၾကားတိုင္း ေမွ်ာ္နဲ႔။ ေၾသာ္ ကိုေျပသိမ္းရယ္”

မအိမ္ကံ အိမ္ေပၚ တက္လာခဲ့သည္။ သည့္ေနာက္ေတာ့ မအိမ္ကံ ကိုေျပသိမ္းႏွင့္ ပတ္သက္သမွ် အရာအားလံုးကို တစ္စ မက်န္ေအာင္ မီးတိုက္ ပစ္ခဲ့သည္။ မီးဖိုထဲ ေရာက္ေနသည့္ လက္ႏွီးစုတ္ ပုဆိုးေဟာင္းကိုပင္ မျမင္ခ်င္လို႔ ခ်က္ခ်င္း မီး႐ႈိ႕ ခုိင္းခဲ့သည္ အထိပင္။ ကိုေျပသိမ္း ထြက္သြားၿပီး ႏွစ္လေလာက္မွာ လူၾကံဳ ႏွင့္ စာတစ္ေစာင္ ေရာက္လာခဲ့သည္။ အခုက ဒုတိယအႀကိမ္။ ေတာ္ေလာက္ပါၿပီ ကိုေျပသိမ္းရယ္။ သည္ေလာက္ပဲ ရွိပါေစေတာ့။
ပဲေမွာ္တိုက္ ေဘးမွာ ထန္းကုလားထိုင္ ႏွစ္လံုးရွိသည္။ အေဖ ဦးသာထန္ လက္ထက္ကတည္းက ထန္းကုလားထိုင္မ်ား ျဖစ္၍ ေဟာင္းလွၿပီ။ မအိမ္ကံက အေဖ့ကို လြမ္းသျဖင့္အသစ္ႏွင့္ အစား မထိုးဘဲ ေရနံေခ်း နာနာသုတ္၊ အျပဳတ္အျပဳေတြကို ႀကိမ္ျဖင့္ ခုိင္ခုိင္တုတ္ ခုိင္းထားခဲ့သည္။ အေဖမရွိသည့္ ေနာက္ပိုင္း မွာသည္ ကုလားထိုင္ ႏွစ္လံုးကို ကိုေျပသိမ္းက အေမြ ဆက္ခံခဲ့၏။ တစ္လံုးေပၚထိုင္ စာဖတ္၊ က်န္တစ္လံုးေပၚမွာက စာအုပ္ထပ္ႀကီး။ သည္ေနရာက အိမ္မႏွင့္ေရာ ရက္ကန္းစင္ႏွင့္ပါ ႐ုတ္တရက္ အျမင္ ကြယ္သျဖင့္ အတန္ငယ္ လံုျခံဳသည္။ ေတာပုန္းရည္သည္ႏွင့္ မအိမ္ကံ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ထုိင္မိၾကေတာ့မွ မအိမ္ကံက အက်ဳိးအေၾကာင္း ေမးသည္။
“ကဲ ေျပာ ကိုေတာပုန္းရည္ေရ။ ရွင္က ဘာလဲ ကြန္ျမဴ နစ္လား”
ေတာပုန္းရည္သည္က လြယ္ထားသည့္ လြယ္အိတ္လို ဖ်င္ၾကမ္း အိတ္ထူႀကီးကို ေပါင္ေပၚတင္သည္။ လြယ္အိတ္ႀကီ က ေၾကးေညာ္မ်ား ကိုက္ကာ မာေတာင့္ ညစ္ေထးလြန္းလွကာ အေစးမ်ားပင္ ေပါက္ေနေလသည္။ လြယ္အိတ္ကိုင္း တစ္ေနရာကို ခဲရာခဲဆစ္ႏႈိက္ကာ စာတစ္ေစာင္ ထုတ္ေပးသည္။ စာက ရွည္ရွည္လ်ားလ်ား မဟုတ္။ လက္တစ္၀ါးစာေလာက္သာ ရွိသည္။ မအိမ္ကံက ကုလားထိုင္က ေက်ာခြာရင္း တစ္ေၾကာင္း ခ်င္းဖတ္သည္။
“အိမ္ကေလး၊
ေတာပုန္းရည္သည္ လူၾကံဳရွိလို႔ စာေရးလိုက္တယ္။ အစ္ကိုတို႔ေတာ့ အခုထိ အေျခ မက်ေသးပါဘူး။ ေရာက္ရမယ့္ ေနရာ မေရာက္ေသးတာလည္း ပါပါတယ္။ ေနလည္း ေကာင္းပါတယ္။ ျပဳခဲ့သမွ် ကိစၥအ၀၀ အတြက္ ခြင့္လႊတ္ ေစခ်င္ပါတယ္။ ခြင့္လႊတ္ခ်င္မွလည္း လႊတ္လိမ့္မယ္။ ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ အစ္ကို နားလည္မႈ ေပးႏုိင္ပါတယ္။ အိမ္ကေလးနဲ႔ သမီး ႏွစ္ေယာက္ကို မညႇာတာတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အစ္ကိုတို႔မွာ အယူအဆ ေရးရာ ကိစၥေတြမ်ားတဲ့ အတြက္ပဲလို႔သာ ေအာက္ေမ့ ပါေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အိမ္ကေလး လက္ထဲမွာ သမီး ႏွစ္ေယာက္ ထားခဲ့ရတာ စိတ္ခ်တာလည္း ပါပါတယ္။ ႐ုံနဲ႔ အံုမရွိၾကေတာ့တဲ့ ေနာက္ပိုင္း လေတြၾကား အခုလိုျဖစ္ရတာ စိတ္ေတာ့ မေကာင္းဘူး။ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ဆက္သြယ္ဖို႔ ဆိုတာေတာ့ ခက္လိမ့္မယ္။ အခု လူၾကံဳကို စာေပးရင္ေတာ့ ရေသး တယ္။ စိတ္ခ်ရတဲ့ ေျမေပၚရဲေဘာ္ တစ္ေယာက္ပဲ။
ခ်စ္လ်က္ ခ်မ္းသာ”

စာမွာ ရက္စြဲမပါပါ။ စာက ကိုေျပသိမ္း လက္ေရး မွန္ေသာ္လည္း ကတိုက္က႐ိုက္ ေရးလိုက္ပံုရပါ၏။ မအိမ္ကံ ရင္ေတြတ ပြက္ပြက္ ဆူလာသည္။ သမီးႏွစ္ေယာက္ကို စိတ္ခ်သတဲ့လား။ ၿပီးေတာ့ ခ်မ္းသာ ျဖစ္သြားရျပန္ပတဲ့လား။ နာမည္ရင္းက သက္ႏွင္း။ ႏုိင္ငံေရး လုပ္ေတာ့ ေျပသိမ္း။ အခု ကြန္ျမဴနစ္ျဖစ္ ျပန္ေတာ့ ခ်မ္းသာတဲ့လား။ မအိမ္ကံ နာၾကည္းစြာပင္ တစ္ခ်က္ မဲ့လိုက္သည္။ ရေသ့လြယ္အိတ္ ညစ္ထပ္ထပ္ႏွင့္ လူကသည္ ခံစားမႈေတြကို ဂ႐ုမစိုက္ အားသလို ကုလားထိုင္မွာ ေက်ာမွီရင္း မ်က္လံုးေတြ မိွတ္ထားသည္။ ပထမ စာတုန္းကေတာ့ ခ်မ္းသာ မဟုတ္ေသး။ ေျပသိမ္းဆိုသည့္ အမည္ႏွင့္ပင္ စာတို ကေလး ပို႔လိုက္ဖူးသည္။ ဒါက ကိုေျပသိမ္း ထြက္သြားၿပီး ရွစ္လအတြင္း ဒုတိယေျမာက္ ေရာက္လာသည့္ စာျဖစ္သည္။ သည္ကိစၥ အတြက္ မအိမ္ကံ ျပတ္ျပတ္သားသား ဆံုးျဖတ္ထား ၿပီးၿပီ။ ေနာက္ထပ္ လူလည္း မလာေစခ်င္ေတာ့။ စာလည္း မေရာက္ေစခ်င္ေတာ့။ သည္ဘ၀သည္မွ်ႏွင့္ ၿပီးခ်င္ေတာ့ၿပီ။ သူလည္းကိုယ့္ကုိ ေနာက္ဆံ မငင္ေစခ်င္ေတာ့။
">ကံပါသေလာက္ေပါ့။ ကံကိုလည္း မဖာခ်င္ေတာ့ၿပီ။ မျပဳျပင္ခ်င္ေတာ့ၿပီ။ ခ်စ္တုန္းက ခ်စ္ခဲ့ၾကသည္။ ဂုဏ္ႀကီး ျဒပ္ႀကီး စာရင္း၀င္ခဲ့သည္ မဆိုသာေသာ္လည္း နယ္တစ္ေၾကာမွာေတာ့ ပညာတတ္ ေက်ာင္းအုပ္ကေတာ္ ျဖစ္ခဲ့ရဖူးၿပီ။ ဆရာႀကီးကေတာ္ ဆိုသည့္ ဂုဏ္ျဖင့္ ပဲြတက္တင့္ခဲ့ဖူးၿပီ။ ႐ုပ္ေခ်ာ မေနာေကာင္း သူႀကီး သမီးႏွင့္ ႐ုပ္သန္႔ပညာတတ္တို႔ ဖူးစာဖက္ ခဲ့တာကို နတ္ဖက္သည့္ အိမ္ေထာင္လို႔ လူတကာက ေျပာခဲ့ၾက ဖူးပါ၏။ အခုေတာ့ ဘယ္သူဖ်က္လို႔ ပ်က္ခဲ့ရသလဲ။ မအိမ္ကံ မသိ။ သိလည္း မသိခ်င္။ မလွအံုသာ ရွိလွ်င္ေတာ့“ ညည္း လင္က ေတာေမ်ာက္ ေတာသစ္ပင္ကို မထီသလိုေပါ့ေအ” လို႔ ေျပာလိမ့္မည္ ထင္သည္။
“မအိမ္ကံ စာတစ္ေစာင္ေလာက္ ေရးေပးလိုက္ခ်င္သယ္။ ေစာင့္မလား။ ဒါထက္ရွင္ ထမင္းမစားရေသးဘူး ထင္သယ္။ ေက်းဥေရ ဧည့္သည္ကို ထမင္းေကြၽးလိုက္ပါေအ”

ေက်းဥကို လွမ္းေအာ္ခဲ့ကာ အိမ္ေပၚ တက္လာခဲ့သည္။ မအိမ္ကံက သမီး ေက်ာင္းစာအုပ္ထဲက အူတစ္ရြက္ ႏုတ္ၿပီး စာေရးဖို႔ ျပင္သည္။ စာေတြဘာေတြ ဟုတ္တိပတ္တိ ေရးဖူး ေရးလက္စ မရွိတာထား။ ဘာကစရမွန္း မသိဘဲ ျဖစ္ေနလို႔ ကိုယ့္ ကိုယ္ကို ေဒါသ ျဖစ္ရပါ၏။ စိတ္ကို ၿငိမ္ေအာင္ထားၿပီးမွ တစ္ လံုးခ်င္း ေရးသည္။ ေနဦး ကိုေျပသိမ္းလို႔ ေရးရမွာလား၊ ကိုခ်မ္းသာလို႔ေရးရမွာလား။ သူက ခ်မ္းသာဆိုမွေတာ့ ခ်မ္းသာ ရေတာ့မွာေပါ့။
“ကိုခ်မ္းသာရွင့္၊
ေတာသူ ပညာမဲ့ဆိုေတာ့ စာကို လွေအာင္ပေအာင္ေတာ့ မေရးတတ္ဘူး။ စာရတယ္။ ေနာက္ ဘာစာမွ မေရးပါ နဲ႔ေတာ့။ ပို႔ရင္လည္း ကြၽန္မဖတ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ရွင္နဲ႔ ကြၽန္မ သည္ဘ၀ သည္မွ်ႏွင့္ ၿပီးၾကပါၿပီ။ သမီးေတြ အတြက္ေတာ့ စိတ္ခ်ပါရွင္။ ကြၽန္မက ၀မ္းနဲ႔ လြယ္ေမြးရသူပါ။ သည္ရက္ထဲ မွာ အလွဴအတန္းလည္း လုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ ကြၽန္မ အသက္လည္း ေလးဆယ္ျပည့္ၿပီဆိုေတာ့ ခ်ဳိတာေရာ၊ ခါးတာေရာ ၾကံဳခဲ့ပါၿပီ။ တစ္ခုေတာ့ စိတ္ခ်မ္းသာတယ္။ အေမနဲ႔ မလွအံု ဆံုးမွ ရွင္ထြက္သြားတာကိုပါ။ ႏုိ႔မို႔ရင္ ရင္က်ဳိးၾက ရွာမွာပဲလို႔ ေတြးမိတယ္။

မလွအံု ေျပာခဲ့ဖူးတဲ့ စကားရွိတယ္။ င႐ုတ္တစ္လွမ္း ခရမ္း တစ္ခုန္တဲ့။ င႐ုတ္ပင္မ်ား စိုက္ရင္ လူ႔ေျခတစ္လွမ္းစာ ေ၀းေ၀းစိုက္႐ုံပဲ။ ခရမ္း စိုက္ျပန္ေတာ့ လ႔ူတစ္ခုန္ေလာက္ ေ၀းေ၀းစိုက္ရတယ္။ ရွင္နဲ႔ ကြၽန္မကေတာ့ တစ္လွမ္းတစ္ခုန္ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ တစ္ဘ၀စာ ေ၀းၾကၿပီ ေအာက္ေမ့ပါေတာ့။
ကြၽန္မနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး သံုးခ်က္ပဲ ရွင္ေတြးဖို႔ပါ။ ကြၽန္မ ဘယ္တုန္းကမွ အမွား မရွိခဲ့ဖူးဘူး။ ဘယ္တုန္းကမွ သစၥာ မပ်က္ခဲ့ဖူးဘူး။ ဘယ္တုန္းကမွ ႐ုန္းမထြက္ခဲ့ဖူူးဘူး။
ကြၽန္မ အတြက္ေတာ့ မပူပါနဲ႔။ စာ၀တီးေတာင္ ႏႈတ္သီးနဲ႔ စာဗူးေတာင္း ေဆာက္ႏုိင္ၾကရင္ ကြၽန္မ အဖို႔ရာ မ႐ုန္းႏုိင္စရာ ဘာမွမရွိဘူး။ ထေနာင္းတိုင္ကလည္း ကြၽန္မနဲ႔ ဆိုင္ခဲ့ဖူးေတာ့ စိတ္သာခ်ပါေတာ့ရွင္။ ကြၽန္မ အသြားအလာ မပ်က္ပါဘူး။ဒါပါပဲ။ ကြၽန္မဘက္ကေတာ့ စကား ကုန္ပါၿပီ။
ဒါေနာက္ဆံုးစာပါ။
မအိမ္ကံ ေဇာင္ခ်မ္းကုန္းရြာ”

မအိမ္ကံစာကို တစ္ေခါက္ ျပန္ဖတ္သည္။ ကိုေျပသိမ္း သံေယာဇဥ္မွ ျပတ္ေစေတာ့ တမင္ခါးခါးသီးသီး ေရးလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ မအိမ္ကံ အိမ္ေပၚက ဆင္းလာေတာ့ ေတာပုန္းရည္သည္က ထမင္းစားၿပီးလို႔ ေဆးလိပ္ထိုင္ ဖြာေနၿပီ။ ကုလားထုိင္မွာ အက်ထုိင္လို႔။ မအိမ္ကံက စာေခါက္က ိုေပးေတာ့ သူ႔လြယ္အိတ္ကုိင္းထဲ ထိုးထည့္သည္။ ဧည့္သည္ဆိုေတာ့လည္း မအိမ္ကံက ခရီးစဥ္ ေမးသည္။ ညအိပ္ညေန ကိစၥ ေမးသည္။ သူ႔ခမ်ာ ၾကားထဲက ေဆာင္ရြက္ေပးရသူ ဆိုေတာ့ မအိမ္ကံမွာ ၀တၱရားရွိသည္ဟု ေတြးမိလို႔ေမးျခင္း ျဖစ္၏။


ေလးစားစြာျဖင့္
ရီနိုမာန္

ေရႊအျမဳေတမွ ေဖၚျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

No comments: