April 4, 2011

( ၂ ) ႏွစ္ျပည့္ သြားတဲ့ ရီနိုမာန္

ဘာလိုလိုနဲ႕ ( ၂ )ႏွစ္ဆိုတဲ့ အခ်ိန္ဟာ ကုန္ျမန္လြန္းလိုက္တာလို႕ ေတြးလိုက္မိပါေတာ့တယ္။ မႏွစ္က ဒီလိုအခ်ိန္မွာပဲ အကိုေတြ အမေတြဆီက အကူအညီေတာင္းခဲ့ပင္မဲ့ ဒီႏွစ္ေတာ့ က်ေနာ္တစ္ေယာက္တည္း တိတ္တဆိတ္ျဖတ္သန္းမယ္လို႕ စိတ္ကူးထားခဲ့ပါတယ္။ ၂ ႏွစ္ဆိုတဲ့ ကာလေလးအတြင္းမွာလည္း မိတ္သစ္ေဆြသစ္မ်ား တိုးပြားခဲ့ရသလို မိတ္ေဟာင္းေဆြေဟာင္းမ်ားအျဖစ္နဲ႕လည္း ခင္မင္ရင္းႏွီးခြင့္ေတြ ရခဲ့ရပါတယ္။ လူ တစ္ေယာက္နဲ႕တစ္ေယာက္ အနီးကပ္ေပါင္းၾကည့္မွပဲ တစ္ေယာက္အေၾကာင္း တစ္ေယာက္ ပိုသိခဲ့ ခင္ခဲ့ မင္ခဲ့ၾကရသလို မတူညီတဲ့ ဗီဇေလးေတြကိုလည္း ေတြ႕ျမင္ခံစားလိုက္ရျပန္ပါတယ္။ ဒါလည္း ေလာက ကေပးတဲ့ အေတြ႕အၾကံဳေပပဲ မဟုတ္လား။

ဒီေန႕ ဒီအခ်ိန္ဟာ ရီနိုမာန္ ဆိုတဲ့ က်ေနာ့္ရဲ႕ ဘေလာဂ့္(၂)ႏွစ္ျပည့္တဲ့ ေန႕ေလးပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ရီနိုမာန္ဆိုတဲ့ နာမည္ဟာ က်ေနာ္အတြက္ ကံေကာင္းေစတဲ့ အမည္နာမတစ္ခုပါပဲ။ သူ႕ေၾကာင့္ က်ေနာ္ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႕ ခင္မင္ခြင့္ရခဲ့လိုပါပဲ။ က်ေနာ္ကို ဘယ္သူမွ မသိၾကဘူး။ ရီနိုမာန္ဆို လူူတိုင္းမဟုတ္ေတာင္ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ သူမ်ားသိၾကတယ္။ က်ေနာ္က အေပါင္းအသင္း နည္းတယ္။ ရီနိမာန္က သူငယ္ခ်င္း အေပါင္းအသင္း ေမာင္ႏွမ သိပ္ကိုမ်ားပါတယ္။ က်ေနာ္က စာဖတ္ခ်င္တယ္။ ရီနိုမာန္က စာေရးခ်င္တယ္။ က်ေနာ္က တိတ္တိတ္ဆိတ္ဆိတ္ေနခ်င္းတယ္။ ရီနိုမာန္က စိတ္လိုလက္ရ စကားေတြေျပာျပီး လုပ္ခ်င္တာကို လုပ္ေနတက္တယ္။ ဒါက က်ေနာ္နဲ႕ ရီနိုမာန္နဲ႕ မတူညီတဲ့ အခ်က္ေတြပါ။ ေနာက္တစ္ခုရွိေသးတယ္။ က်ေနာ္က ေတြ႕တဲ့ လူတိုင္းကို မခင္တက္ပင္မဲ့ ရီနိုမာန္ကေတာ့ ေတြ႕တဲ့လူတိုင္းကို ခင္တက္မင္တက္တယ္။ က်ေနာ္နဲ႕ရီနိုမာန္ တစ္သားတည္းျဖစ္ေအာင္ က်ေနာ္ၾကိဳးစားၾကည့္ပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕သာ ထပ္တူက်ခဲ့ပင္မဲ့ တစ္ခ်ိဳကေတာ့ ညွိ႕လို႕ မရခဲ့ပါဘူး။

က်ေနာ္တစ္ခါက ရီနိုမာန္ကို စာမေရးဖို႕ ေတာင္းဆိုခဲ့ဖူးတယ္။ မင္းစာမေရးပါနဲ႕ေတာ့ကြာ။ မင္းေရးတဲ့ စာေတြကိုုလည္း ဘယ္သူမွစိတ္ဝင္စားတာလည္း မဟုတ္ပဲနဲ႕။ မင္းအတြက္ အခ်ိန္ကုန္တာပဲ အဖက္တင္မွာေပါ့လို႕ က်ေနာ္ကေျပာေတာ့ ရီနိုမာန္က က်ေနာ္ကိုျပန္ေျပာပါတယ္။ မင္းကို စာမဖတ္ပါနဲ႕လို႕ ေျပာခဲ့ရင္ မင္းဘာလုပ္မလဲ။ မင္းဆက္ဖတ္မွာပဲ မဟုတ္လား။ မင္းစာဖတ္တာ ဘယ္သူ႕ကိုမွ ထိခိုက္တာမွမဟုတ္တာပဲလို႕ မင္းေတြးေနမွာ မလား တဲ့။ ေအး ... ငါလည္း ဒီလုိပဲေပါ့။ ငါစာေရးတာ ငါ ဝါသနာပါလို႕ ငါေရးတယ္။ ဘယ္သူ႕ကိုမွ မေႏွာက္ယွက္ဘူး။ ရိုင္းစိုင္းၾကမ္းတမ္းတဲ့ စကားလံုးေတြနဲ႕လည္း ငါ ဘယ္သူအေပၚမွ မဆက္ဆံ့ဘူး။ ငါ့ဟာငါ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ စာေရးေနတာပါကြာ ..... တ့ဲ။

ရီနိုမာန္နဲ႕ က်ေနာ္ မတူညီတာေတြ ရွိသလို တူညီတာေတြလည္း ရွိလို႕ေနျပန္ပါတယ္။ ရီနိုမာန္နဲ႕က်ေနာ္က အနုပညာ ဝါသနာတူၾကတယ္။ က်ေနာ္က ကတာခုန္တာ ဝါသနာပါသလို၊ ရီနိုမာန္က စာေရးတယ္ သီခ်င္းနားေထာင္တယ္။ တစ္ဖက္သားကို အေကာင္းျမင္တာျခင္း တူတယ္။ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း မေျပာပင္မဲ့ တစ္ဖက္သား ႏွစ္နာမဲ့စကားမ်ိဳး မေျပာၾကဘူး။ က်ေနာ္က လူေတြအမ်ားၾကီးနဲ႕ ဆက္ဆံ့ဖူးေတာ့ လူေတြအေၾကာင္းသိတယ္။ ရီနိုမာန္က လူေတြနဲ႕ဆက္ဆံ့ဖူးတာ ခုမွ တစ္ႏွစ္ ႏွႏွစ္ ရွိေသးတာဆိုေတာ့ တစ္ခါတစ္ခါ က်ေနာ္ရဲ႕ အကူအညီေတြယူရတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလလည္း ရီနိုမာန္ဆီက အေတြ႕အၾကံဳေတြကို က်ေနာ္က ျပန္ေလ့လာရတာလည္း ရွိပါတယ္။ အဲဒီလိုအခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ ရီနိုမာန္နဲ႕က်ေနာ္က နားလည္မႈေတြနဲ႕ အဆင္ေျပေအာင္ ေပါင္းသင္းနိုင္ခဲ့ပါတယ္.

က်ေနာ္အတြက္ ရီနိုမာန္လိုအပ္သလို ရီနိုမာန္ အတြက္လည္း က်ေနာ္ရွိေနဖို႕ လိုအပ္ေနအံုးမွာပါ။

ဒီေန႕ ရီနိုမာန္ ဘေလာဂ့္ ( ၂ )ႏွစ္ျပည့္လို႕သြားခဲ့ပါျပီ။ က်ေနာ္ကပဲ ရီနိုမာန္အတြက္ ဆုေတာင္းေပးခ်င္ မိတာကေတာ့ ( ၂ ) ႏွစ္ဆိုတ့ဲ အခ်ိန္အတြင္းမွာလဲ သူေရးခ်င္တာေတြ ေရးခဲ့တယ္။ ေနာက္ထပ္ႏွစ္ေတြ ႏွစ္ေတြမွာလဲ ဆက္လက္ျပီးေတာ့ ေရးခ်င္တာေတြ ေရးနိုင္ပါေစလို႕ ဆုေတာင္းေပးရင္း...........


ေလးစားစြာျဖင့္
ရီနိုမာန္

13 comments:

khin oo may said...

ေနာက္ထပ္နစ္ေတြမွာလဲ ဆက္လက္ၿပီးေတာ႕ ေရးခ်င္တာေတြ ေရးနိုင္ပါေစလုိ႕ဆုေတာင္းေပးရင္း........... အၿမဲေပ်ာ္ရြင္နုိင္ပါေစ။

Ree Noe Mann said...

ေက်းဇူးပါ အမေရ

Mon Petit Avatar said...

Happy Blogging and many returns of this day!

ေဆာင္းႏွင္းရြက္ said...

၂ ႏွစ္မွသည္
ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ မက
တည္ေစေသာ္၀္ ..
အခ်ိန္ေတြရယ္
ေနာက္ၿပန္လွည့္ၾကည့္ေတာ့
အားလံုး မေန႕တစ္ေန႕က
ၿဖစ္သြားခဲ့သလိုပဲေနာ္..

ခင္မင္လွ်က္
ေဆာင္းႏွင္းရြက္

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

နွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အဓြန္႕ရွည္ပါေစ လို႕ဆႏၵၿပဳရင္း
ေကာင္းေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ။

ahphyulay said...

အင္း...
ဆက္လက္ခ်ီတက္ပါဗ်ာ..။
မေတြေဝနဲ ့၊ ေနာက္လွည္ ့မၾကည့္နဲ ့..။
ဘေလာ ့ရြာၾကီးက ေဘာင္ခပ္မထားပါဘူး..။
စာေတြကို ေရးပဲ ေရးခ်င္ေနတဲ ့ ေမာင္ႏွမေတြ
ေနထိုင္ၾကတဲ ့ ရြာၾကီးမွာ ဘယ္လိုစာမ်ိဳးပဲၿဖစ္ၿဖစ္
ကိုယ့္ရင္ကို တင္း လာရွိရင္ ခ် သာေရးပါေလ..။

noblemoe said...

၂ နွစ္မွ စိတ္ရွိသေလာက္ေရးနုိင္ပါေစ....



သာယာခ်မ္းေျမ့ပါေစရွင္း
မိုး

မိုးခါး said...

စိတ္ရွိသေလာက္ စိတ္တိုင္းက်သာေရးပါ ကိုရီႏိုမန္ေရ
ကၽြန္ေတာ္လည္း စိတ္တုိင္းက်သာ ဖတ္ပါ း)

Nge Naing said...

Happy Blog Birthday!!! ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ဆက္လက္ေရးႏိုင္ပါေစ။

မန္းကိုကို said...

ႏွစ္ႏွစ္သား ကေလးႀကီးကို ဂုဏ္လာျပဳပါတယ္ ... :-)

Ree Noe Mann said...

က်ေနာ့္ရဲ႕ဘေလာဂ့္ေလး ၂ ႏွစ္ျပည့္အတြက္ လာေရာက္ဆုေတာင္းေပးသြားၾကတဲ့ အကိုေတြ အမေတြ အကုန္လံုးကို က်ေနာ္က ေက်းဇူးလွိဳက္လွိဳက္လွဲလွဲ တင္ရွိပါတယ္။

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

၂ႏွစ္သားေလးေရ...
ေနာက္က်ၿပီးေရာက္လာခဲ႔ပါတယ္...
Happy 2Years Anniversary...

ေစာ(အဝါရောင်မြေ) said...

နုတ္တစ္ရာ စာတလုံးတဲ့
ပါးစပ္က ေျပာတာေတြက ၾကာလာရင္ ေမ့သြားနိုင္ေပမယ့္၊
စားသားေတြကေတာ့ ကိုယ့္စိတ္ရဲ ့ ေၾကးမုံတစ္ခ်ပ္ေပါ့။