November 19, 2009

မအိမ္ကံ ( For Nov အပိုင္း - ၅ )

“ထားပါေတာ့ေလ။ အစ္ကို ေျပာခ်င္တာက သည္ကိစၥ အေမ ပန္း႐ံုပဲ ဆံုးျဖတ္ပါေစ။ အိမ္ကေလးကလည္း နားေထာင္ လိုက္ပါ။ အေမပန္း႐ံု ဆံုးျဖတ္တာကို အားလံုး နာခံသင့္တယ္။ ကိုသာေအာင္တို႔ကလည္း နာခံပါ ဟုတ္ၿပီလား”

“ကြၽန္ေတာ္တို႔က နာခံဖို႔ လာၾကသာပါ ဆရာေလးရာ။ အရီး ပန္း႐ံုတို႔ ေက်နပ္ေအာင္ လာခြင့္ေတာင္း ေနၾကသာပါဗ်ာ။ မအိမ္ကံကိုလည္း ဘယ့္ႏွယ္မွ မေအာက္ေမ့ပါဘူး”

မအိမ္ကံလည္း ၿငိမ္လိုက္ရၿပီ။ အားလံုးက တစ္ဖက္ မအိမ္ကံက တစ္ဖက္ ျဖစ္ေနတာကိုလည္း ရိပ္စားမိခဲ့ၿပီ။ အေဖ ဦးသာထန္ သံုးေနက် စကားကို မအိမ္ကံ သတိရ လိုက္ပါ၏။ အေၾကာင္းမ်ား မေကာင္းရင္ မင္းကုသႀကီးေတာင္ အိုးေတာ္ လုပ္မီး ဖုတ္ရသဗ်ား ဆိုသည့္ စကားျဖစ္၏။ အခုလည္း အေၾကာင္း မေကာင္းသခိုက္ ၿငိမ္ေနလိုက္ျခင္းသာ အေကာင္း ဆံုးဟု ေတြးမိတာလည္း ပါပါ၏။ ဖြဲကို ေထာင္းလို႔လည္း ဆန္ေကာင္း ရစရာ မရွိ။ မအိမ္ကံ ၿငိမ္ေနလိုက္ရၿပီ။ အေမပန္း ႐ံုကေတာ့ သည္အမႈ သူ႔အေပၚ သတၱဳ က်လာၿပီ ဆိုကတည္းက သမီး မ်က္ႏွာတစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည့္ရွာသည္။

“သည္လိုေတာ့ လုပ္ၾကသာေပါ့ကြယ္။ ရြာသူႀကီးမ်ား ပါပင့္ဖိတ္ၿပီးေတာ့ ဟုိရြာ၊ သည္ရြာက ထည့္ခ်င္လွဴခ်င္ၾက သာေတြလည္း ရွိသယ္ဆိုေတာ့ ေငြခံ အစည္းအေ၀းကေလး လုပ္ၾကသာေပါ့။ ရသမွ် ေမာင္ေျပသိမ္းနဲ႔ ရပ္ရြာက ရပ္မိရပ္ဖ မ်ားက စာရင္းနဲ႔ လက္ခံၾကပါ။ ၿပီးေတာ့ ေမာင္သာေအာင္ တို႔၊ ေရႊမႈံတို႔လည္း စိတ္ရွိသေလာက္ ထည့္၀င္ပါ။ သည္ၾကား ထဲက ေငြလိုမွာလည္း အမွန္ပဲ။ က်န္သာကို ဘယ္ေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ အရီးတို႔ မိသားစုက က်သမွ်ျဖည့္ပါ့မယ္။ မေကာင္းဘူး လား”


သာေအာင္ႏွင့္ ေရႊမႈံတုိ႔ မ်က္ႏွာ ျပံဳးရႊင္လာခဲ့သည္။ ေရႊမံႈက မအိမ္ကံ လက္ကို လွမ္းဆုပ္ကာ ၀မ္းသာေၾကာင္းျပရွာပါ၏။ မအိမ္ကံ တစ္ကိုယ္လံုး ေသြးဆူဆူေတြ လွည့္ေနသည္။ ေရႊမႈံ႕လက္ကို မ႐ုန္းေသာ္လည္း ငါႏိုင္တယ္ မအိမ္ကံေရလို႔ ေျပာေနသလိုလည္း ခံစားေနရပါ၏။ မအိမ္ကံ ေရႊမႈံကို တစ္ခ်က္ ျပံဳးျပလိုက္ပါ၏။ ေအးစက္ နာၾကည္းလြန္း လွေသာ အျပံဳး။ သာေအာင္ႏွင့္ ေရႊမႈံက အေမပန္း႐ံုကို ထုိင္ကန္ေတာ့ ၾကသည္။ ရြာေက်ာင္း ဆရာျဖစ္ေသာ ကိုေျပသိမ္းကို ကန္ေတာ့ ၾကသည္။ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ စကားစျမည္ ေျပာၿပီးမွ ႏႈတ္ဆက္ျပန္ၾကသည္။
သာေအာင္တို႔ ျပန္သြားေတာ့ ကိုေျပသိမ္းလည္း အိမ္အေပၚထပ္ကို တက္သြားေတာ့သည္။ ကိုေျပသိမ္း မရွိေတာ့မွ မအိမ္ကံက သိထားသမွ် ခေရေစ့တြင္းက် ေျပာျပခဲ့သည္။ သည္စကားၾကားရေတာ့ အေမပန္း႐ံုေရာ၊ မလွအံုေရာ ထူးဆန္းေသာ စကားကို ၾကားလိုက္ရသလို မွင္တက္မိ ကုန္ၾကသည္။

“ငါ့သမီးရယ္ ရွိသာေတြ ရွိၾကပါေစေတာ့။ ကိုယ္က တပ္အပ္ မျမင္မသိသာကို ေနာက္ထပ္ အကုသိုလ္ မျဖစ္ေစခ်င္ ေတာ့ဘူး။ သမီး ေျပာေနသာေတြ အက်ဳိးအေၾကာင္း ရွိပါသယ္။ မွန္သယ္ ဆိုရင္လည္း သူ႔အကုသိုလ္ထုပ္ သူရြက္ပါလိမ့္မယ္။ မမွန္ရင္ ကိုယ္ရြက္ ေနရလိမ့္မယ္ သမီး”

ထိုညက မအိမ္ကံ ရင္ထဲမွာ ဆူးတစ္ေခ်ာင္း ထပ္စူးခဲ့ ၿပီ။ “ေရႊမႈံဆိုသာ ရြာ့ကြမ္းေတာင္ကိုင္ပါဟဲ့။ ထဆစ္လည္က်ဳိး ေလွပိုးထုိး မဟုတ္ပါဘူး။ ညည္းက ရွဥ့္တစ္ေကာင္ ျမားတစ္စင္း ပစ္ေနလို႔ ေျပာတာပါ” ဆိုသည့္ ေရႊမႈံစကားေတြ က အဆိပ္ဆူးျဖဴ တစ္ေခ်ာင္းလို ေတြးမိတိုင္း နစ္၀င္ ခဲ့ေလၿပီ။ သမီးႀကီး မအိမ္ၿမိဳင္ ေျခာက္ႏွစ္သမီး အရြယ္က ဆယ့္ႏွစ္ႏွစ္ သမီး အရြယ္ေရာက္ လာသည့္ၾကား ကာလအတြင္း ေဇာင္ ခ်မ္းကုန္း ရြာသည္လည္း ေျပာင္းလဲခဲ့သည္။ ဟိုတုန္း ဟိုခါ ကလို စ႐ိုက္ဘာသာ ေအးေအးလူလူ ေနခဲ့ၾကသူေတြခ်ည္း မဟုတ္ေတာ့။ အခ်ိန္တန္ေတာ့ မိုးရိပ္ ေလဆင္ၾကည့္၍ ယာ ကေလးထြန္၊ ကိုင္းကေလးထြန္၊ ေျပာင္းကေလးခ်၊ ႏွမ္းက ေလးခ် ဆိုသည့္ ဓားမဦးခ်ေတြ ခ်ည္းပါလို႔ ေျပာဖို႔ပင္ ခက္ သြားေလၿပီ။ လြတ္လပ္ေရး မရမီက အစစအရာရာ အသိအျမင္ ေအာက္က်ခဲ့သည္ပဲဆိုဆို ႏိုင္ငံေရးသည္ ကိုယ္ႏွင့္ မဆိုင္သလို ေနခဲ့ၾကသည္။

တစ္ခါတစ္ရံ ဘယ္သူေတြ အုပ္ခ်ဳပ္ေနမွန္းပင္ မသိ။ လႊတ္ေတာ္တြင္းမွာ ႏိုင္ငံေရး သမားေတြ အေျပာင္းအလဲ ရွိတုိင္း ေဇာင္ခ်မ္းကုန္းကို ေရာက္လာတာ မဟုတ္ေတာ့။ င႐ုတ္ တစ္ကိုက္၊ ထန္းတစ္ကိုက္ စပ္ေတာ့လည္း စပ္လို႔ ခ်ဳိေတာ့လည္း ခ်ဳိလို႔ ဆိုတာေလာက္သာ အာ႐ံု ရွိခဲ့ၾကပါ၏။ လြတ္လပ္ ေရးရၿပီးသည့္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေတာ့ ေဇာင္ခ်မ္းကုန္းလည္း သက္တံေကြး ထြက္သလို စို႔ထြက္လာကာ အေရာင္စံု ျဖစ္လာခဲ့သည္။ လြတ္လပ္ေရး ကာလေနာက္ပိုင္း သူႀကီး လုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြ မ်ားလာသည္။ ရြာသူႀကီးကို ေက်းရြာကပဲ ေရြးေကာက္ရသည္။ သူႀကီး သက္ ငါးႏွစ္ကုန္လို႔ ေနာက္ငါးႏွစ္ လုပ္ပိုင္ခြင့္ ရွိေသာ္လည္း ေက်းရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ေကာ္မတီ ရွိလာသျဖင့္ ထိုေနရာေတြကို မက္ေမာ လာၾကရာက အုပ္စုကြဲ၊ ေဆြမ်ဳိးကြဲေတြ ျဖစ္လာၾက သည္။ ေက်းရြာသူႀကီးႏွင့္ ေက်းရြာ ေကာ္မတီတို႔ တရားစီရင္ ေရးတြင္ အခြင့္အာဏာ အတန္အသင့္ ရၾကသည့္ အေလ်ာက္ ထုိအခြင့္အာဏာ အေပၚ ယိုယြင္းမႈမ်ား၊ မတရားမႈမ်ား၊ ဘက္လိုက္မႈမ်ား ရွိလာခဲ့သည္။

သည္မွစကာ ေရွးအခါက မည္သူမွ် စိတ္မ၀င္စားခဲ့ေသာ ႏိုင္ငံေရးသည္ ေဇာင္ခ်မ္းကုန္းတြင္ ေခတ္စား လာခဲ့ပါ၏။ အခ်င္းခ်င္း စိတ္၀မ္းကြဲၾကရာမွ မညီမၫြတ္ ျဖစ္လာၾကကာ ရပ္ေရးရြာေရးထက္ ကိုယ္က်ဳိးကိစၥ ေခါင္းေပၚ ရြက္လာၾကသည္။ ေက်းရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးတြင္ သူႀကီးႏွင့္ အၿပိဳင္ျဖစ္သည့္ ေက်းရြာ ေကာ္မတီတြင္ သာေအာင့္ကို ၀ိုင္း၀န္း ေျမႇာက္တင္ၾက ရာမွ ေဇာင္ခ်မ္းကုန္းတြင္ သူႀကီးထက္ေက်ာ္ကာ သာေအာင္ က ထင္ေပၚလာခဲ့ပါ၏။

“ငါ့ထက္ ႐ိုးသာ သူခိုး က်န္ေတာ့သယ္ ဆိုသလိုပါပဲေအ။ သူႀကီးက မလႈပ္ဘူး။ သာေအာင္ကခ်ည္း လႈပ္ေနလို႔ ရြာက ငပိသည္က ေခြးမေမာင္းရဘူး၊ ဆားသည္က ေခြး ေမာင္း ေနၿပီ ေျပာေနၾကသယ္။ သာေအာင္ တစ္ေခတ္ဆန္းပါ ပေကာေအ”

မလွအံုက ဘယ္က ဘာၾကားလာလို႔မသိ။ တစ္ရက္မွာ ညည္းရွာသည္။ သာေအာင္တို႔ ကံဟုန္းဟုန္း ထေတာ့ ေရႊမႈံ ကလည္း သံုးဆယ့္ ခုနစ္မင္း ပန္းမကိုင္ဘဲ ပူးႏိုင္သူ ျဖစ္လာခဲ့ သည္။ ရြာရပ္က ကိုေျပသိမ္းကို အုပ္ခ်ဳပ္ေရး တစ္ေနရာ ယူပါရန္ ေတာင္းပန္ေသာ္လည္း ကိုေျပသိမ္းက ျငင္းသည္။ ေက်ာင္းအလုပ္ကို အေၾကာင္းျပကာ ျငင္းလိုက္ျခင္းျဖစ္၏။

“ကြၽန္ေတာ္ မလုပ္ပါရေစနဲ႔။ ရြာရပ္မွာ သူႀကီးလည္း ရွိၿပီ၊ ေက်းရြာ ေကာ္မတီလည္း ရွိၿပီ၊ ဆယ္အိမ္ေခါင္းလည္း ရွိၾကပါၿပီ။ ေကာင္းဖို႔ပဲ ရွိပါေတာ့တယ္”

ကိုေျပသိမ္းက အတန္တန္ ျငင္းေတာ့လည္း ၿငိမ္လိုက္ၾက ရသည္။ သာေအာင္က အရင္တုန္းက သာေအာင္ မဟုတ္ေတာ့။ ရပ္မႈ ရပ္ခင္းေတြမွာ သူ႔ေျခသူ႔လက္ လုပ္လာခဲ့သည္။ တတ္ႏိုင္သူ ဆိုေတာ့ ျမင္းျခံ အေရာက္အေပါက္ မ်ားရာက လူေရးလူရာ ၀င္ဆ့ံလာသည္။ ႏွစ္သက္ ကေလးရလာေတာ့ ရြာမွာသူႀကီး ထက္ပင္ ပါ၀ါ မ်ားလာေတာ့သည္။ တစ္ခါမွာေတာ့ မအိမ္ကံႏွင့္ ထိပ္တိုက္ တိုးခဲ့တာကိုလည္း မအိမ္ကံ မွတ္မိေနခဲ့ပါ၏။ အေ၀းရြာမ်ားမွ ကုန္လွည္းမ်ား ရြာလယ္တာ လမ္းေပၚမွ ေမာင္းႏွင္သည့္ အတြက္ လွည္းေရာ၊ ႏြားပါ ဖမ္းခိုင္းကာ ဒဏ္ေငြ႐ိုက္သည့္ ကိစၥျဖစ္သည္။ တစ္သက္လံုး ရြာလမ္းမေပၚက ေမာင္းခဲ့ၾကေသာ လွည္းဆရာတို႔ ခမ်ာ မရွိရသည့္ၾကားက ႀကိဳးတုပ္ခံ၊ ေမာင္းမဲခံ ဘ၀ ေရာက္ၾကရသည္။ သည္သတင္း ၾကားသည္ႏွင့္ မအိမ္ကံ အသားမ်ားပင္ဆတ္ဆတ္ တုန္ခဲ့သည္။ ဖိုးကူးကို အေျခအေန စံုစမ္းခိုင္းသည္။

ဘယ္ရြာက လွည္းေတြလဲ၊ ဘယ္လွည္းသမားေတြလဲ၊ ဒဏ္ေငြ ဘယ္ေလာက္ ႐ိုက္သ တဲ့လဲ၊ အခုေကာ လူေတြ၊ ႏြားေတြကို ဘယ္လိုထားသလဲ စံုစမ္းခိုင္းျခင္း ျဖစ္၏။ သူႀကီးကလည္း လူ႐ိုးလို႔ပဲလား၊ သာေအာင့္ကို မလြန္ ဆန္ႏိုင္လို႔ပဲလားေတာ့ မသိ၊ ဘာမွ ေျပာသံမၾကား။ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ထိုရက္က ကိုေျပသိမ္း ျမင္းျခံ ေရာက္ေနသည့္ရက္ ျဖစ္သည္။ ဖိုးကူးက အေသးစိတ္ေျပာျပ ေတာ့ မအိမ္ကံ ထဘီတိုတို ပါေအာင္၀တ္ၿပီး ေက်းရြာ႐ံုးကို လိုက္သြားခဲ့သည္။ ေခါင္းကဆံပင္ကိုပင္ လမ္းမွာ တစ္ပတ္ လွ်ဳိသြားခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။ မအိမ္ကံ ပ်ာယီးပ်ာယာ ထြက္လာတာကို ရြာကထြက္ၾကည့္ၾကသည္။

“ဟဲ့ သမီး မအိမ္ကံ၊ ကိုယ့္အလုပ္လည္း မဟုတ္ဘဲနဲ႔ သမီးရယ္။ ေခတ္ကာလက ျဖစ္လာသာပါေအ။ ဒဏ္႐ိုက္သယ္ ဆိုေတာ့လည္း ေနာက္ဆင္ျခင္ၾကေတာ့မေပါ့။ သူတို႔ ဥပေဒ ရွိလို႔ လုပ္သာေနမွာေပါ့”

အေမပန္း႐ံုက တားေသာ္လည္း မအိမ္ကံ ဇြတ္ထြက္လာခဲ့သည္။ ေက်းရြာ႐ံုး ေရာက္ေတာ့ သာေအာင္မရွိ။ ႏြားေတြ ေရာ၊ လူေတြေရာ မလႊတ္ေသးဘဲ ဖမ္းထားဆဲ ျဖစ္၏။ ႏြားေတြကို မျမင္ရေသာ္လည္း လူေတြက ႐ံုးေရွ႕မွာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေန ၾကသည္။ ထမင္းပင္ စားၾကရေသးပံု မေပၚ။ အိုျဖစ္ရေလ။ ကိုယ့္ရြာက မဟုတ္တာနဲ႔ပဲ ရက္ရက္စက္စက္ လုပ္ရသလား ဆိုသည့္ စိတ္က ဆူဆူေ၀လ်က္ ရွိ၏။ ႐ုံးထဲမွာရွိသည့္ လူႏွစ္ ေယာက္၊ သံုးေယာက္ပင္ မအိမ္ကံကို အံ့ၾသေနၾကသည္။

“သာေအာင္ ဘယ္သြားသလဲ”


“ဦးသာေအာင္ အိမ္ခဏျပန္သယ္။ ထမင္းစားျပန္သာ”
“အခုက လွည္းေတြ၊ ႏြားေတြကို ဘယ္လို လုပ္ထားသလဲ။ လွည္းသမားေတြ ထမင္းစားၿပီးၾကၿပီလား။ ႏြားေတြ ကိုေရာ ႏြားစာ ေကြၽးရဲ႕လား၊ ေရတိုက္ရဲ႕လား။ ဖမ္းသာကေကာ ဘာအမႈပါလိမ့္”

ေျမႀကီးေပၚ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကသည့္ လွည္းသမားေတြ က မအိမ္ကံကို ေမာ့ၾကည့္ၾကသည္။ ၀မ္းလည္း၀မ္းသာ သြားၾကပံုေပၚပါ၏။ မအိမ္ကံက ႐ံုးထဲမ၀င္။ ႐ံုးေရွ႕ ခါးေထာက္ရပ္ရင္း ေအာ္ေမးေနျခင္းျဖစ္သည္။ သိပ္မၾကာပါ။ ကိုစံေကာင္း ေရာက္လာသည္။ သစ္ပင္ရိပ္မွာ ရပ္ရင္း ႏွမျဖစ္ သူကို အကဲခတ္ ေနျခင္းျဖစ္၏။ မလွအံုတုိ႔ လႊတ္လိုက္တာ ျဖစ္မည္။ ခပ္လည္လည္ ရြာသား တစ္ေယာက္က ေရွ႕ထြက္လာကာ မအိမ္ကံႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္သည္။ သူ႔ကိုေတာ့ မအိမ္ကံ မသိ။ ေနာက္ေပါက္ထဲက ျဖစ္မည္။

“မေကြၽးရေသးဘူး။ ခင္ဗ်ားက ဘယ္သူတုံး”

“မင္း ငါ့ကို မသိဘူးလား။ တစ္ရြာက ထင္သယ္။ ငါ မအိမ္ကံပဲ။ မင္းတို႔က ဖမ္းထားသဲ့ လူေတြ၊ ႏြားေတြေတာ့ အစာေရစာ မေကြၽးႏိုင္ဘူး။ သာေအာင္က အပင္းသြားဆို႔ သလား။ ငါမေက်နပ္လို႔ လိုက္လာသာေဟ့”

မအိမ္ကံႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ရပ္ေနသူက ဘာမွမေျပာႏိုင္။ မအိမ္ကံကိုသာ ဘယ္လို မိန္းမပါလိမ့္ဆိုသည့္ မ်က္ႏွာႏွင့္ ၾကည့္ေနသည္။ မအိမ္ကံက သာေအာင့္ အိမ္ကို လိုက္သြားဖို႔ စိတ္ကူးလိုက္ေသာ္လည္း ႐ံုးကပဲ ေစာင့္ရန္ ပိုင္းျဖတ္လိုက္ၿပီး မနီးမေ၀းက ေျမေပၚမွာ ခ်ထားေသာ ထိပ္တံုးေပၚသြား ထိုင္လိုက္သည္။ ေစာင့္မည္။ သာေအာင္လာခ်ိန္ အထိေစာင့္မည္။ မအိမ္ကံ ထဘီတိုတို ပါေအာင္၀တ္ၿပီး ရြာ႐ံုး လိုက္သြား သတဲ့ဆိုသည့္ သတင္းေၾကာင့္ ရြာက လူေတြ တဖြဲဖြဲ ေရာက္လာ ၾကပါ၏။ ဘယ္သူက သြားေခၚသည္ မသိ။ သာေအာင္ ေရာက္လာသည္။ သာေအာင့္ေနာက္မွာ လူႏွစ္ေယာက္ ပါလာသည္။ ရြာက ႏြားသတ္သမား ေအာင္လွႏွင့္ သာေအာင့္အမ်ဳိး ထဲက တစ္ေယာက္ျဖစ္၏။ သာေအာင္က သတင္းၾကားထား ၿပီးပံုရသည္။ ႐ံုးထဲ မ၀င္ဘဲ မအိမ္ကံကို လွမ္းၾကည့္လိုက္သည္။ မအိမ္ကံက ထိပ္တံုးႏႈတ္ခမ္းေပၚ ထိုင္ရာက မတ္တတ္ ရပ္လိုက္ၿပီး သာေအာင္ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆုိင္လိုက္၏။ သာေအာင္က မခိုးမခန္႔။

“သာေအာင္... နင္တို႔ အေ၀း ရြာေတြက ႏြားလွည္းေတြ ရာ၊ လူေတြပါ ဖမ္းထားသယ္ဆိုလုိ႔ ငါလိုက္လာသာ။ နင္ ဘယ့္ႏွယ္ လုပ္သာလဲ။ အမႈက တာလမ္းေပၚ ႏြားလွည္း ေမာင္းလို႔ဆို။ ဆယ့္ႏွစ္မႈ မင္းတိုင္းမေက်သဲ့ အမႈႀကီးလိုပါ လားဟဲ့”

“ဟုတ္သယ္။ မအိမ္ကံနဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး။ ဒါက ရပ္ရြာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး ကိစၥပါ။ အခုက ျမင္းျခံ႐ံုးကခိုင္းလို႔ လုပ္သာ။ တာလမ္းေပၚ ႏြားလွည္းေမာင္းရင္ လမ္းဌာနက ဒဏ္႐ိုက္ ခိုင္းထားသယ္။ ကေန႔ စဖမ္းသာပဲ။ အဲသာ ဘယ့္ႏွယ္ျဖစ္လုိ႔ တုံး”

“အလုိေတာ္ ၿမိဳ႕၀န္မင္း ေစာင္မမွ ေထာင္က်ရသဲ့ ကိန္းပါ လား။ ဘယ္မွာလဲ ႐ံုးအမိန္႔၊ ဘယ္မွာလဲ ရပ္ရြာ အသိေပးသာ။ဘယ္လမ္းေဘး စာကပ္ ထားသလဲ။ သည္ကေန႔ စဖမ္းရေအာင္ အေ၀းရြာက လွည္းေတြက သိသိနဲ႔ ခ်ဳိးေဖာက္ၾကလို႔ လား။ တာလမ္းေပၚက မသြားရင္ ဘယ္က သြားရမွာတုံး။ ဘယ္မွာတုံး လွည္းလမ္း။ ဒါမ်ဳိးဆိုသာ ရြာစဥ္ေပါက္ ေၾကညာခ်က္ ထုတ္ၿပီးမွ လုပ္ရသဲ့ ကိစၥ။ ငါသူႀကီး သမီးပါ ဟဲ့။ ထစ္ခနဲရွိ ဒဏ္ေငြ၊ နင္တို႔မို႔ မရွက္သယ္”

သာေအာင္က လူအမ်ားေရွ႕ အေျပာ ခံရသျဖင့္ မ်က္ႏွာႀကီး ရဲလာရာက ေရွ႕ကို တိုးလာခဲ့သည္။ တပည့္ႏွစ္ေယာက္ ကလည္း ကပ္လ်က္ခ်ပ္လ်က္။
“မအိမ္ကံ ျပန္ပါ။ သည္ေလာက္ပဲ ေျပာပါရေစ။ နင္ အၿငိဳးနဲ႔ လာေျပာလို႔ မျဖစ္ဘူး။ ဒါအထက္က ခိုင္းလို႔ လုပ္ရသာ”

အၿငိဳးနဲ႔ လာမေျပာနဲ႔ ဆိုသည့္ စကားေၾကာင့္ မအိမ္ကံ ေရွ႕ကို တစ္လွမ္းတိုးလိုက္သည္။

2 comments:

ဂ်ပန္ေကာင္ေလး said...

အစ္ကိုေရ..အဲဒီ မအိမ္ကံ ျပီးသြားရင္ အစ္ကိုကူးထားတဲ့စာေတြနဲ႔ PDF ဖုိင္လုပ္ေပးပါေနာ္.. ဟီး.... အဲေတာ့မွ ဖတ္ေတာ့မယ္.. ဒီလို ဆန္႔ငင္ဆန္႔ငင္ဖတ္ရတာ အရင္ကဟာေတြေမ့ေမ့သြားလို႔...

ahphyulay said...

ထိပ္တံုး ခတ္တဲ ့စနစ္က အခုအခ်ိန္ထိ ရွိမရွိ စဥ္းစားမိလာ
တယ္။ ေဝးလံ ေခါင္ဖ်ားတဲ ့ေဒသေတြမွာေတာ ့ရွိေနအံုးမယ္လို ့ ေတြးမိပါတယ္။ ဒါနဲ ့..စကားမစပ္
တကယ္ ့အၿဖစ္ေတြလားလို ့.....။